Faceți căutări pe acest blog

luni, 23 mai 2016

Condrea ... Tinu ... tot un drac: o nouă etapă?

   Am făcut-o și pe asta!




   Pe vremuri, când mă uitam la Caracatița și la comisarul Catani, mi se părea că urmăresc o poveste de prost gust, cu prea mulți morți, cu prea puțină „intrigă” polițienească și cu exagerarea rolului mafiei: mi se părea, fără să bănuiesc faptul că privesc o copie palidă a realității!
   Am mai văzut după aceea filme, atât italienești cât și americane, filme tratând subiectul crimei organizate și, recunosc că nu le-am privit la început decât ca pe un curios divertisment ... pentru ca, pe măsură ce ne-am „democratizat” și „integrat”, să realizez că nu mai sunt un simplu spectator ci că am devenit fără voia mea figurant și participant la această odioasă reprezentație!
   Da, participant și figurant, pentru că volens nolens, toate aceste lupte se dau pe banii MEI, pe banii NOȘTRI, bani munciți de noi și înhățați de statul nostru cu gheare mari și ascuțite sub denumiri dintre cele mei hilare: taxe, impozite, accize ...
   Ei bine, chiar acești bani, ai NOȘTRI, sunt manipulați între reprezentanții noștri, aleși de noi și partenerii lor de afaceri, aleși de ei: asta demonstrează clar că nimeni nu-mi cere votul pentru că vrea să facă ceva ci pentru că dorește să fie investit ca ORDONATOR DE CREDITE! Este suficient să se ocupe cineva cu cheltuirea banului public pentru a căpăta brusc înțelepciune, bunăstare, viziune ... Dacă nu mă credeți, urmăriți legătura de mai sus și o să vedeți cât de laxă este legea română în această privință!
DAR DE CE BATE ĂSTA CÂMPII ÎN HALUL ĂSTA?
CU CE MOTIV?
SAU FĂRĂ?
   Întrebările au un singur răspuns: am trecut pe treapta următoare, treaptă pe care ordonatorii de credite nu mai acceptă întrevederea cu madame justiția ca plată a sumelor exorbitante furate, treaptă pe care respectivii conducători ai instituțiilor de stat (da, cei aleși de noi sau cei numiți de cei aleși de noi!) preferă să înlăture unealta nefolositoare, preferă să taie organul minuscul ce și-a încheiat rolul aducător de bani și să salveze astfel ÎNTREGUL!
   Poate abia acum vom înțelege că accidentul de la Colectiv și ieșirea câtorva mii de oameni în stradă nu înseamnă nimic în comparație cu nivelul mafiot atins de clasa politică românească: sau vă închipuiți că patronul Hexipharma și-a ales singur copacul pe care să-l îmbrățișeze? Nu seamănă prea mult cu cazul Tinu? Tot accident de mașină, tot fără urme de frânare, tot de capul lui drept în brațele cucoanei cu motocositoarea, tot incomod  pentru unii ...


   Ω


   Ar mai rămâne un singur pas de făcut: asasinatele politice, dar nu cele legale gen năstase adrian, ci cele reale, sinucideri cu un glonț în ceafă, cu o rafală de armă automată în spate sau spânzurări cu nodul ștreangului în față! 
   DOAR ASTA AR MAI LIPSI ȘI AM FI CU ADEVĂRAT CA FRAȚII NOȘTRI LATINI:
SAU MULT MAU RĂU, CA VECINII NOȘTRI, MAEȘTRII KALASHNIKOV-ULUI!
   Nu obișnuiesc să mă arunc cu capul înainte în speculații fără o bază clară de discuții, motiv pentru care de obicei întârzii în a-mi spune părerea a propos de unele subiecte, dar acum, accidentul mortal al omului care a alimentat cu apă chioară zeci de ani sistemul sanitar românesc contra unor sume absolut exorbitante mă duce cu gândul la filmele americane despre mafie și sistemul mafiot, drept care mă întreb:
a - este el?
   Dacă da:
a - s-a sinucis?
b - l-au sinucis?
c - este o înscenare?
   Dacă mă întrebați pe mine, cred că răspunsul corect este a+b ... viitorul ne va răspunde la această întrebare!
   Ne va răspunde?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu