Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 martie 2021

Minorii majori

   După ce abia am vorbit despre modul absolut jalnic, insultător și absurd în care sunt priviți românii mulțumită acțiunilor rromilor și hoților autohtoni, iată cu ce vine senatorul USR+, spătaru simona (citez mot a mot din comunicatul AGERPRES): 

   Senatorii au adoptat, luni, un proiect iniţiat de Guvern care vizează combaterea unor forme şi expresii ale rasismului şi xenofobiei prin intermediul dreptului penal.
   Proiectul a fost adoptat cu un amendament care prevede că:

„incitarea publicului, prin orice mijloace, la violenţă, ură sau discriminare împotriva unei persoane pe motiv că face parte dintr-o anumită categorie de persoane definită pe criterii de rasă, naţionalitate, naţionalitate, etnie, limbă, religie, gen, orientare sexuală, opinie ori apartenenţă politică, avere, origine socială, vârstă, dizabilitate, boală cronică necontagioasă sau infecţie HIV/SIDA ori pentru alte criterii de acelaşi fel, considerate de făptuitor drept cauze ale inferiorităţii unei persoane în raport cu celelalte se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani sau cu amendă”.
   Amendamentul, propus de Ministerul Justiţiei şi însuşit de senatorul USR PLUS Simona Spătaru, modifică art. 369 din Legea 286/2009 privind Codul penal din proiectul iniţiat de Guvern şi urmăreşte transpunerea articolului 1 alineatul (1) litera a) din Decizia-cadru 2008/913/JAI a Consiliului (Europei) din 28 noiembrie 2008 privind combaterea unor forme şi expresii ale rasismului şi xenofobiei prin intermediul dreptului penal.
   Conform expunerii de motive, acest demers are în vedere:

„procedura declanşată de Comisia Europeană, precum şi deficienţele semnalate de aceasta, ce impun luarea măsurilor necesare pentru punerea legislaţiei naţionale în acord cu prevederile menţionate, astfel încât să se asigure transpunerea corectă a prevederilor acesteia”.

   Senatul este prima Cameră sesizată cu acest proiect legislativ.

   Aici, am încheiat citatul ...

   Să vedem despre ce este vorba în text ... ni s-a întâmplat ca aflați la Paris, să intrăm în vorbă cu un localnic în Grădina Bagatelle (am mai povestit asta), omul, foarte amabil și fin cunoscător al exponatelor, ni le-a descris, ne-a povestit despre plante ... cum să vă spun, era de-a dreptul captivant! Am ascultat, am dat și noi din gură dar puțin pentru că respectivul ne era mult superior în cunoștințe botanice, am mai spus și câte o glumă, cum să vă spun, totul se desfășura încântător și a fost așa până în momentul în care, întrebați de unde suntem, am spus Roumanie! În maximum două minute botanisrul nostru dispăruse, lăsându-ne singuri singurei ... Mai cunosc asemenea cazuri, „bunul renume” al românilor fiind de acum proverbial! Așadar, ce este de făcut? Este bine, potrivit și suficient să adoptăm acum legi care nu au legătură cu realitatea românească? Nu cumva aleșii noștri ar trebui să se gândească serios la situația reală a românilor în lume, să caute, să găsească și să aplice soluțiile necesare ieșirii din coșul cu gunoi al societății moderne? Ori este mult mai simplu să votăm legi absurde, corecte politic dar inaplicabile și fără efect numai pentru a arăta la Bruxelles că suntem moderni și în pas cu vremurile?

   Ce ar trebui să facă legiuitorul și guvernantul român? Nu este foarte complicat ce, este chiar la îndemâna unui guvern care nu se omoară după numirea politrucilor în consilii de administrație bănoase cu toată opoziția „greilor partidului”! Credem deci, că ar trebui să identifice motivele pentru care românii sunt priviți ca niște țigani sălbatici și fără minte, iar acestea vrem nu vrem pleacă de la educație! Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de ideea că România nu integrează țiganii ci trebuie să ne fie clar că țiganii nu se lasă integrați! Trebuie să îi obligăm să meargă la școală, trebuie să îi obligăm să se educe dar, acest lucru nu se poate face numai prin școală, pentru că școala nu este singurul factor educativ în societatea modernă: televiziunile, pline de violență și de emisiuni pirandate de tipul celor de pe a 1 sau kanal d au un rol mult mai important în educația societății decât vă închipuiți! Franța, acum 50 de ani, constatând că limba franceză era înlocuită treptat de frangleză, a intervenit energic: muzica de pe posturile radio tv era cel puțin 70% franțuzească în franceză, filmele la fel, programele cu conținut dubios fără a fi interzise au fost aruncate după miezul nopții, etc, etc! Putem râde de Mișel Jacson, dar Franța și-a păstrat identitatea culturală, lingvistică și națională! Nu l-am auzit pe vreun premier, ministru ori președinte francez folosind frangleza, cel puțin în discursul public, în timp ce la noi romgleza și imitația prostească sunt la mare modă: a fost suficient ca arabul arafat să spună din necunoașterea limbii române „carantinare” că brusc, cuvântul a și intrat în limbajul comun, deși termenul nu este prezent în limba română decât ca o aproape absurdă derivare regresivă! La fel se petrec lucrurile și cu inocularea cu vaccin, unde vaccinare sau imunizare au fost brusc încălecate de traducerea englezească fără cap și fără coadă în limba română „a primi”: x persoane au primit vaccinul! Adică l-au primit și l-au dus acasă, l-au luat în proprietate, li s-a retrocedat? Vi se pare exagerat, dar aceste aparente mărunțișuri ne-au dus în situația de a nu ne mai înțelege, de a trăi între niște limite intelectuale foarte strâmte! Am ajuns ca într-o țară în care călcatul în rahat înseamnă noroc să avem aprecieri în legătură cu calitatea vaccinurilor! Nu vrem să ne vaccinăm dar credem în deochi! Nu avem încredere în știință dar facem trei pași înapoi dacă ne trece prin față o pisică neagră! Toate prostiile astea sunt datorate educației, mai bine zis lipsei ei, toate aceste prostii crase îi permit unui străin să declare, fără jenă sau rușine că toți românii sunt ... minoritari!

   Guvernații și legiuitorii trebuie să înțeleagă că astăzi, când a fi minoritar este un avantaj și a fi majoritar un blestem, singura modalitate prin care pot împiedica viitoare reacții negative ale majorității este educația și egalitatea reală între cetățeni, egalitatea în fața legii, egalitatea administrativă și nu – de exemplu – intelectuală, așa cum crede cu convingere 80% din populația prezentă pe rețelele de socializare, fiind în situația de a citi cum un frizer explică mecanismul funcționării unui vaccin!  

 

   Simpla ocultare a problemelor reale nu ajută pe nimeni!

   Simpla golire a fărașului sub preș, nu este în favoarea nimănui!

   Simpla minciună în fața partenerilor noștri europeni rămâne ce îi spune numele, o minciună!

 

   Conducătorii noștri trebuie să modifice total sistemul de învățământ, trebuie să renunțe la propagandă, la elefanții care și-au găsit cimitirul perfect în învățământ și să urnească lucrurile din loc! Am ajuns cu educația atât de jos încât vânzarea copiilor sau a fetelor românilor este o simplă infracțiune în loc să fie cea mai gravă infracțiune și pedepsită ca atare!

   Statul trebuie să înceteze să mai fie complicele voit sau nevoit al infractorilor, un exemplu fiind programul prima casă, programul prin care se bagă adânc mâna în buzunarul doritorilor, mutându-se modestele lor economii și zecile de ani ce vor veni în buzunarele unor autointitulați „dezvoltatori imobiliari”, fațade de multe ori ai celor care fac bani afară, din infracțiuni, cei care în felul acesta, cu complicitatea statului român, spală de zori banii negri dobândiți oricum, numai prin muncă cinstită nu: aș vrea să știu când a fost întrebat ultima dată un asemenea investitor de unde are banii cu care ridică întregi cartiere de locuințe! Acum, nu vorbim și despre calitatea acestor locuințe, pe care tot instituțiile statului sunt datoare s-o verifice!

  

   Concluzia este simplă: adoptarea unor legi absurde și inutile nu rezolvă situația, declarațiile politice nu pot schimba singure percepția lumii despre români, simpla aliniere la legile altora nu rezolvă nimic! Statul român este obligat să se impună în artă, în radio, în televiziune și în alte medii de propagare a informației, trebuie să impună un standard înalt în învățământ, să curețe țara de fabricile de diplome, să considere plagiatul la orice nivel o crimă intelectuală, să găsească și să impună progresul intelectual al națiunii în care cititul este un lucru de rușine!

   Se poate? Se poate face așa ceva? Se poate, cu condiția să se vrea urnirea lucrurilor: aglomerarea codului penal cu legi idioate ce vor fi aplicate probabil politic dușmanilor care vor spune despre cineva că este ... minoritar nu aduce nimic bun, nimănui! Așa crede un om, de pe stradă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu