Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 octombrie 2015

Bundița între penibil și ridicol

   Chiar dacă au câștigat ...

   ... ai noștri tot s-au făcut de râs! Și credeți-mă, nu despre jucători vorbesc în primul rând, ci despre tehnicienii care au ajuns în Anglia la mondiale cu gândul la două (2) victorii! Două victorii? Cu cine? Cu Canada, am văzut ce recital de bâlbâială au dat ai noștri, am văzut că nu știu regulamentul și fac greșeli pe care le vezi de obicei la copii și juniori, am văzut că sunt obișnuiți să fie ... oarecum arbitrați, dar tehnicienii care au luat BANI pentru a pregăti o echipă, de ce ne-au mințit? Ce mare brânză faci cu un sud african pârât și un gruzin obosit dacă tu n-ai un demi de mêlée onorabil și joci cu un centru cu o mână bandajată?
   Pe cine mint tehnicienii României?
   Pe noi, cei de la care primesc salariile prevăzute în contract!

   Ω

   Am înțeles că noi suntem mai fraieri și nu pricepem jocul, dar este ăsta un motiv să ne mintă?
   Nu ar fi mai bine să propună reorganizarea sistemului competițional intern și lărgirea bazei de selecție?
   Sau este suficient să-ți lași un smoc de barbă și să te razi pe cap pentru a fi selecționat?
   Mă întrebați dacă a fost și ceva ce mi-a plăcut? Da, a fost: echipamentul nostim, amintind de bundița portului popular mi s-a părut inspirat! Dar cam atât ...

   Lăsând gluma (amară) de-o parte, pot spune că am văzut o echipă rudimentară și neinstruită:
totuși minciuna are picioare scurte!
VEȚI BATE VOI ITALIA?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu