Faceți căutări pe acest blog

joi, 25 februarie 2021

O completare necesară

   Am spus ieri că actualul sistem de vaccinare ne separă în grupuri care au voie și grupuri care nu au voie să-și continue viața. Cred că nu a fost suficient de clar ce și cum am spus, așa că simt nevoia de a simplifica lucrurile și a le clarifica. Așadar, pentru vaccinarea a circa 70% din populație ar fi necesare aproximativ 450 de zile. Da, dar asta numai pentru o singură administrare! Pentru vaccin plus rapel, ar trebui 900 de zile și, dacă ne gândim că mai există An Nou și Crăciun și Paște și 1 Decembrie etc, etc, cred că putem spune că ne putem gândi liniștiți la trei ani pentru îndeplinirea acestui ritual numit vaccinare! Trei ani ... Dar hai să ne gândim și la faptul că nu știm pentru cât timp este activ vaccinul! Dacă acum au fost vaccinați „esențialii” iar termenul sigur pentru care un vaccinat este protejat ar fi de numai un an, cum facem la anul pe vremea asta? Vaccinăm din nou „esențialii”? Vă atrag atenția că pe lângă gunoierii care sunt absolut esențiali, au devenit peste noapte la fel de esențiali și diverși cetățeni, printre care și sportivii! Astfel, văd că s-au vaccinat și Mutu și Halep și o vor face toți fotbaliștii! Fără supărare, întreb: dar de ce Mutu trebuie să-și continue liniștit viața iar dumneata, un plătitor de impozite, nu? Nu am nimic cu Mutu sau Halep, dar mă tot întreb de ce eu sau dumneata, la fel de cotizanți la bugetul național ca și ceilalți, de ce să mai așteptăm trei ani ca să ne reluăm viața? Vă rog, gândiți-vă la asta ...

  

   Trebuie să nu uităm că acești ani nu se mai întorc, trebuie să nu uităm că ar trebui să avem aceleași drepturi, trebuie să nu uităm că statul român aplică din nou principiul în urma căruia s-au născut și s-au acordat pensiile speciale de exemplu! Trebuie să nu uităm că din nou, sub masca egalității, unii sunt mai egali decât alții! Nu mă interesează și nici nu ar trebui să ne intereseze statisticile care ne arată fruntași la vaccinare: viitorul pentru noi, este sumbru!

   Așadar, orice am face, nu suntem la fel de egali cu alții și trebuie să ne mulțumim cu promisiunea că va fi bine! Da, poate ... dar peste trei ani ... De ce? Nu știm ... Și nu știe nici un om de pe stradă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu