Faceți căutări pe acest blog

joi, 1 aprilie 2021

Am priceput!

   Am fost zilele trecute prin județul tovarășului ciolacu pesede. Am fost și era să rămânem acolo: într-una dintre cele mai frumoase zone din România, într-una dintre cele mai accesibile zone din România, într-una dintre cele mai interesante zone din România, nu m-am putut deplasa! De fapt, am putut, dar cu costuri care fac deplasarea de neimaginat și de nerecomandat! Am fost așadar, într-o fugă, până la Ulmet, localitate în care se găsesc spectaculoase formațiuni numite trovanți sau pietrele care cresc: printr-un proces ciudat de acoperire a pietrei cu diferite depuneri, aceasta în loc să se uzeze, crește și se dezvoltă! Fenomenul, fără a fi unic, este interesant și generează pietroaie spectaculose. Dar cum să ajungi la aceste pietroaie? Simplu, pe drumurile județului care este fieful lui ciolacu și al pesede-ului!

OAMENI BUNI, NU AM VĂZUT ASEMEENA MIZERIE DE DRUMURI

CA ÎNTRE TULBUREA ȘI ULMET DE FOARTE MULȚI ANI!

   DJ 203 L este practic impracticabil! Și când mă gândesc că pe acest drum, dacă ai putea continua, ai ieși la Colți și la sursa chihlimbarului românesc!

   Iată așadar unde a dus guvernarea urmașilor pecere, la o populație inertă, mulțumită cu orice rahat temându-se de mai rău, la cetățeni inconștienți că li se încalcă drepturile și că sunt rupți de lume voit sau numai dintr-o indolență condamnabilă! Trist, foarte trist, mai ales că acești oameni ... votează!

  

   Recomand vorbărețului ciolac, sciitorului de moțiuni de cenzură, să facă un o plimbare cu MAȘINA PROPRIE pe drumul acesta, pe DJ 203 L și apoi să ne povestească și nouă cum s-a simțit în satul uitat de lume în care autoritățile locale nu numai că nu au de gând să câștige ceva de pe urma fenomenului spectaculos al trovanților, dar parcă vor să te gonească de acolo prin nesimțirea cu care sunt tratați drumeții, drumurile și oamenii locului! Așteptăm călătoria ciolacului, să vedem, el ce părere are pentru că noi am priceput acum de ce votează Buzăul pesede-ul! Așa gândește un om, de pe stradă ...

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu