Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 7 aprilie 2021

Să vă fie rușine!

   Acum câteva zile, usr+ a desemnat-o ca secretar de stat la interne pe o mândră, pe numele ei întreg alexe irina. Până aici, nimic deosebit ... abia acum începe nostimada! Numita alexe, femeie de circa 47 de ani, este pensionar MI încă din anul 2016 când avea venerabila vârstă de ... 42 de ani și primește o pensioară amărâtă de ... 14.000 de lei pe lună! De lei noi, bineînțeles! Așadar, ca să nu murim proști, ce a făcut fetița asta ca la 42 de ani să merite pensia? Ce a făcut dumneaei ca să binemerite de la patrie o pensie de circa € 3000? Când a avut ea timp să facă lucruri extraordinare? Dar, mai ales, ce a făcut ca să merite un asemenea tratament din partea statului român? A fost ea vreun șpion în Rusia și a venit cu valiza nucleară a lui Putin în dinți? A aflat ea secretul focului grecesc? A descoperit unde este îngropat tezaurul dacilor? Poate a descoperit Atlantida? Ce a făcut femeia asta în probabil mai puțin de 20 de ani de viață activă pentru o pensie de € 3000 pe lună? Și de ce este ea atât de bună încât usr+, partidul lui barna și cioloș cei declarați anti și anti și anti, să îi mai acorde pe lângă pensie și funcția nu doar bănoasă dar și plină de legături de la MI? Chiar sunt curios ce a făcut respectiva și cum se calculează pensiile la MI dacă s-a pensionat la 42 de ani și are pensie mai mare decât salariul de secretar de stat! Mă tot gândesc că poate greșesc eu, că poate în nici 20 de ani de muncă o fi mutat munții de colo colo și nu am auzit eu/noi, că este o somitate de care, spre rușinea mea, nu am auzit!

   De fapt, presupun că respectiva a făcut o cafea foarte bună și a fost pe placul șefilor, a avansat liniștită din birou, nu știe cum este viața pe stradă și a profitat din plin de modul de calcul absolut absurd și defectuos al pensiei militarilor și celor asociați cu militarii: altfel cum mama dracului să aibă pensie de general?

   Iată pe scurt traseul educațional și profesional al somității numite alexe irina: s-a pensionat la 42 de ani dar femeia, la 35 de ani fusese deja avansată chestor, adică general în armată sau jandarmerie. A ocupat funcții în MI începând cu iulie 2006 sub guvernările Tăriceanu, Boc, Ungureanu, Ponta, Cioloș, plimbându-se pe diferite poziții, de la consilier juridic la secretar general sau secretar de stat și din 2006 a făcut parte în mod constant din conducerea MI, fiind detașată și în conducerea Ministerului Dezvoltării Regionale și Locuinței (secretar general – 2009), a Secretariatului General al Guvernului (secretar de stat – 2016), respectiv a Cancelariei Prim-ministrului (secretar de stat – 2016). Ne spune în CV că a făcut Academia de Poliție „Alexandru Ioan Cuza”, Facultatea de Drept, cursurile Universității de Vest „Vasile Goldiș”, plus în 2007 studii la Colegiul Național de Apărare, specializarea Securitate și Apărare!

   Ce mi se pare mie ciudat este faptul că o asemenea persoană ilustră, că o asemenea somitate, o asemenea mândrețe de om cu care ar fi trebuit noi cu toții să ne mândrim, s-a pensionat atât de devreme și nu s-a făcut cunoscută decât prin colecția de diplome care par a fi de rangul celor de la Ștefan Gheorghiu de pe vremuri și prin ocuparea de funcții unde a fost mai cald și mai bine: altfel nu-mi explic cum a avut timp să ... învețe atât! Toate datele făcute publice arată fără îndoială că dumneaei este o persoană care a priceput cum stă treaba și care a profitat din plin de absența ideii de meritocrație în sistemul public românesc! Am căutat să găsesc ceva cercetare în spatele numelui persoanei, am căutat vreo realizare în drept sau justiție, am căutat ceva spectaculos în munca de poliție! Ei aș, ce ați găsit dumneavoastră, am găsit și eu! Am descoperit numai și numai traseul politic penele, pedele, pesede, usr: dacă nu se pensiona își spunea irinke și trecea și pe la udemere! Și mai crede cineva că vreun partid dorește eliminarea pensiilor speciale?

   Așadar, dacă nu a luat legătura cu extratereștrii și nici nu a dus singură vreun satelit de spionaj pe orbită, cui trebuie să-i fie rușine de cele scrise mai sus? Mie/nouă sau clasei politice care-i îmbuibă pe anumiți tovarăși în speranța că le vor fi aliați? 

  

   În campania electorală, ni s-a promis renunțarea la numirile politice, liberalii, usr+ și președintele Iohannis au declarat că se va reveni la meritocrație! O dată trecută campania și alegerile câștigate, noua putere s-a aruncat cu ferocitate în lupta pentru funcțiile publice și, în loc să desființeze sinecurile, în loc să renunțe la CA, în loc să aleagă oamenii prin concurs și să folosească cei mai buni profesioniști, își numesc în continuare apropiații în funcții aducătoare de bani, căpușează statul cu lipitori de afișe și amante și susținători analfabeți! Cu ce sunteți voi mai buni decât pesedeul? Cu ce sunteți voi mai buni decât dăncilă care și-a aranjat soțul și fiul? Cu ce sunteți voi mai buni decât baronii pesede care-și transformă familiile în dinastii politice? Cu ce este mai bun președintele iohannis decât un președinte pesedist dacă permite așa ceva? Cu ce este mai bună combinația penele+usr și udemere dacă singurul lor scop este jefuirea statului și a noastră a tuturor? Pentru că numirile politice, rupte de principiul meritocrației asta înseamnă, jefuirea statului și a noastră a tuturor! Ne-am supărat că dragnea și-a făcut din insula Belina loc de pescuit, dar că șefii actualei coaliții și-au făcut teren de vânătoare din administrația publică românească, nu ne supărăm? Fraierul de dragnea nu putea duce insula Belina acasă, dar toți inepții și analfabeții numiți politic drept recompensă duc lună de lună acasă multe insule Belina, multe insule din buzunarul și bunăstarea noastră, insule pe care nu le vom recupera niciodată și pe care mândre de genul alexe irina le care bucată cu bucată acasă, lună de lună! Am sperat că o nouă guvernare se va ține de cuvânt dar, a fost o păcăleală: se comportă ca cealaltă guvernare, astfel încât am priceput că nu diferă decât numele, apucăturile, înhățatul și comportamentul rămânând aceleași!

   Ceea ce uită însă penele+usere este faptul că înțelepciunea populară ne dă rezolvarea acestei probleme: se spune că dacă mă păcălești odată, trebuie să-ți fie rușine dar, dacă mă păcălești și a doua oară, trebuie să-mi fie mie rușine! Așa că, dragi guvernanți,

SĂ VĂ FIE RUȘINE! M-AȚI PĂCĂLIT O DATĂ!

   Asta vă dorește un om, de pe stradă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu