Faceți căutări pe acest blog

vineri, 9 august 2013

Cică - NE CONDUC EXTRATEREȘTRII !

   România coabitantă

   Sînt convins de adevărul enunțat în titlu : cei ce ne conduc , NU SÎNT UMANI ! Și nu spunem asta în sensul că ceea ce ne fac ar fi inuman (deși ar fi adevărat) , ci pur și simplu ei nu sînt de aici , de pe pămîntul strămoșesc , de pe glia străbună , de pe piciorul de rai și nici din gura de plai !
   Iată așadar , demonstrația spuselor de mai sus : simplă , inteligibilă și la mintea găinii !
   În final , cînd o să înțelegeți , o să spuneți ca mine : este evident !

   Mă uit în jurul meu și , mă minunez : sînt uluit și încîntat ; uluit și încîntat de ce putem face noi , românii ! Mai întîi și mai întîi , scot DEX-ul , caut , mă luminez pe mine mă și , fac pe deșteptul în fața dumneavoastră : am învățat să coabităm ! Ce spun eu „am învățat” , noi coabităm de cînd ne știm , coabitarea la români este o chestie tradițională , aș spune chiar ancestrală , cum ne-am născut creștini , la fel ne-am născut și coabitanți !
   Păi nu ne-am născut noi din coabitarea a doi falnici strămoși ?
   N-am coabitat noi cu toți cei care au făcut turism migratorio pastoral pe aici ?
   N-am coabitat noi și cu turcii și cu ungurii și cu rușii ?
Și cu gepizii ?
Și cu vizigoții ?
Și cu longobarzii ? 
Și cu cumanii ?
   Ba da , am coabitat ! După caz !
   Și nu încercăm acum să-i învățăm arta coabitării și pe occidentalii aștia reci și rigizi ? Ba da !
  
   Acu' , că m-am lămurit definitiv ce-i aia coabitare , pot spune că ea este cu adevărat o artă ! Au încercat și alții s-o învețe , dar nu au reușit !
   Nu credeți ? Atunci , să continuăm !
   Pe la 1640 , cînd Carol I al Angliei credea că în sfîrșit coabitează din plin cu supușii , aceștia , nemulțumiți de coabitare , l-au certat cu capul !
   După circa 150 de ani , Ludovic XVI al Franței coabita splendid cu poporul , soața majestății sale coabita cu țăranii în satul reginei , ce să mai vorbim , toată curtea coabita încîntător la Versailles : doar că Jean (nu fiul lui Ion) și mai ales Jaques (nu Bonehomme) au lipsit de la orele de coabitare și , le-au tras cîte o guillotine peste grumaz !
   În istorie , exemple din astea de necunoaștere a artei coabitării , sînt multe : doar la noi sînt puține - noi sîntem maeștrii domeniului !


   Românul , artistul coabitant în coabitare , s-a învățat să coabiteze cu stăncuțe (Coloeus monedula), care dacă n-au fost „îngrijite” la timp , au devenit corbi (Corvina nigra) în toată regula ; noi coabităm fără probleme cu un stat care doar ne ia , fără să ne dea vreodată ceva ; noi coabităm cu o poliție inertă și ineptă , poliție care nu face NICIODATĂ nimic ; mai coabităm și cu un parlament absolut inutil , supradimensionat și chiar supraponderal -
dumneavoastră NU , domnișoară de Teleorman !
   Tot noi , artiștii coabitării , coabităm cu hoții de fier vechi și cu trenuri mai lente decît pe vremea bunicii ; ne exersăm coabitarea cu cîinii vagabonzi ; ne folosim talentele de coabitatori și cu căutătorii în gunoaie , care au ajuns stăpînii orașelor noastre - pe bună dreptate , ei sînt coabitanții cazuri sociale , așa că AU DREPTUL DE A-ȘI CĂUTA FERICIREA ÎN PUBELELE ORAȘELOR !
   Tot noi , coabităm strîns pe drumuri impracticabile plătite cu de zeci de ori valoarea lor reală , coabităm cu deținuți ce comit infracțiuni din pușcărie și cu gardienii lor care NU le furnizează cele necesare deci , NU sînt vinovați , coabităm cu un preț exorbitant al energiei , coabităm cu zăcăminte de petrol și gaze pe care le ... COABITEAZĂ „niște străini” , în folosul nostru , desigur , coabităm cu năstase adrian pe care nu-l întreabă nimeni nimic despre unele coabitări ale domniei sale cu OMV sau Bechtel , coabităm , coabităm !
   Ei bine da , coabităm într-o veselie !
   Și vom mai coabita !

   În cazul acesta , în care am demonstrat clar , evident , indubitabil și absolut coerent că tot românul este nu doar „imparțial” ci și „coabitant” , putem trage o singură concluzie :

Băsescu și Ponta NU SÎNT ROMÂNI !
 
EI SÎNT EXTRATEREȘTRI !!!
 
   Sigur nu-s români : ei sînt singurii doi cetățeni ai acestei țări , care nu reușesc să coabiteze ceva cu cineva , adică unul cu altul !
   Ceea ce era de demonstrat , am demonstrat !

   Ω

   Acum Sînt singur și mă duce un gînd și-mi tot pun o întrebare : nu cumva noi greșim și confundăm „a coabita” cu „a înghiți” ? ORICE ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu