Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 21 august 2013

Miss nebun ?

   Miss eu nebun ?

   Chiar am luat-o razna ?
   Eu m-am ... tîmpit ?
   Am pierdut legătura cu realitatea ?
   Și cu bunul simț ?

   Se pare că da , din moment ce aleșii noștri , mult prea scumpii noștri aleși , au hotărît că este cazul să stabilească în mod festiv , public și oarecum democratic cine și-a adus ( citez ) „cea mai sexy” secretară !

   Așadar , parlamentul român , în lipsă de orice alte subiecte de dezbatere și de legi de promulgat , în gol de activitate ( pentru că a rezolvat deja totul ) , din plictiseala muncii extenuante , găsește de cuviință să treacă la chestiuni serioase : un concurs de miss ... Las de o parte mîrlănia gestului de a propune așa ceva , las de o parte și faptul că orice femeie serioasă se simte jignită și înjosită să fie astfel evaluată , las cît mai departe de mine și gîndul că s-ar putea să nu găsim asemenea seriozități în parlamentul nostru supradimensionat și mă întreb , sincer , de ce mama dr....ui sîntem pedepsiți să suportăm așa ceva !
   Ultimele guverne nu ne-au mulțumit , ultimele parlamente nici atît , însă combinația de lipsă de bun simț , proastă creștere , dispreț și prostie de acum , nu am mai avut-o ! Trebuia să fie un început în toate !

   Ω

   MISS eu nebun ?
   Nu !
   Și nici dumneavoastră !
   Poate ... EI ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu