Faceți căutări pe acest blog

luni, 25 septembrie 2017

Despre PSD, cu sinceritate

   Sunt un alegător.
   Nu sunt înregimentat politic.
   Nu am o preferință pentru un anume curent politic.
   Nu mă cert pentru motive de simpatii politice.

   Sunt, pot spune, echidistant pe cât de echidistant poate fi un cetățean al acestei țări. Îmi dă asta dreptul să-mi spun umila părere despre un partid aflat la putere? 
   Eu cred că da ...
   Așadar, când spun PSD, ce văd, fără să vreau, cu ochii minții?
   Văd o conducere politizată până la cel mai de jos nivel.
   Văd funcții împărțite fără rușine rudelor, amantelor, secretarelor, șoferilor și altor persoane total nepregătite pentru altceva decât încasarea salariilor.
   Văd miniștri analfabeți (la educație).
   Văd bucăți întinse din teritoriul național date spre folosință GRATUIT sau aproape gratuit unor membri ai partidului.
   Văd primari puși de același partid, primari pregătiți să facă orice pentru a pune mâna pe bani și nimic pentru localitățile în care au fost aleși,
   Văd localități sufocate de gunoaie.
   Văd drumuri prăbușite înainte de a fi date în folosință.
   Văd acordarea de ajutoare oricui este dispus să voteze „cum trebuie” și taxarea exagerată a celor ce muncesc.
   Văd o creștere alarmantă a prețurilor.
   Văd nerespectarea promisiunilor electorale.
   Văd un prim ministru care mă minte.
   Văd un guvern pentru care sunt mai importanți cetățenii care consumă bugete decât cei care le alimentează.
   Văd o țară pe cale de a se dezagrega în lipsa unui minim de drumuri care să-i asigure coeziunea.
   Văd o țară dezechilibrată, în care cetățenii sunt împinși unii împotriva altora pentru a nu se alia împotriva guvernării.
   Văd o falsă opoziție mulțumită de locul călduț pe care i l-a oferit actuala putere.
   Văd că am rămas mult în urma vecinilor.
   Văd că ne întoarcem la feudalism.
   Văd un parlament care face orice este posibil și imposibil, legal și ilegal, pentru sprijinirea guvernului în speranța salvării unor hoți dovediți de pedeapsa meritată.

   Văd ... văd multe, le văd și alții, dar atâta timp cât justiția a fost orbită, nu mai sper să văd și o Românie normală, nepesedistă, neliberală, neuseristă ci doar normală. 

   Ω

   Eu văd, dumneavoastră vedeți ... vă dați seama că se cred veșnici și le este indiferent că-i vedem?
   SĂ NU UITĂM ASTA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu