Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 septembrie 2017

Puterea opiniei publice!

   Am simțit că opinia publică este o forță, am simțit în sfârșit că cetățeanul are un cuvânt de spus! Vă amintiți probabil, că am scris de mai multe ori despre borduriada desfășurată în sectorul patru, despre modul absurd în care se cheltuiesc (cu dedicație?) banii cetățenilor, despre jaful la care este supus banul public! Ei bine, primăria a luat la cunoștință nemulțumirile cetățenilor și și-a schimbat radical abordarea:
A ÎNCETAT SCHIMBAREA BORDURILOR,
 PUR ȘI SIMPLU 
ȘI A TRECUT ȘI LA ASFALTAREA TROTUARELOR!




  În situația în care se circulă astfel:
primăria asfaltează trotuare!

   Mai nou, a apărut în zonă un protest al vânzătorilor de presă:
   Întrebând despre ce este vorba, mi s-a înmânat o hârtie cu următorul conținut:
   Deși sunt convins că respectiva ADPR nu luptă pentru libertatea cuvântului și a dreptului la liberă exprimare ci pentru o bucată de pâine, mă întreb care este adevărul și de ce primăria a ajuns să aplice o asemenea soluție! 

   Ω

   Mă întreb despre ce se discută în consiliul sectorului și ce hotărâri se iau, atunci când cartierele sunt infestate de așa ceva:

și de așa ceva, tocmai bun pentru concursul de fațade al lui madame firea!

Unde vom ajunge?
Ce ne așteaptă în viitor?
Cum vom evolua în această reală dictatură?
Nu știm, dar bănuim!

O fi ăsta

 un început de nouă pușcărie?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu