Faceți căutări pe acest blog

luni, 11 septembrie 2017

Salarii mai mari? De ce?

   Am avut „bucuria” de a mă afla duminică trei septembrie pe DN 7, adică pe Valea Oltului, încercând să mă deplasez dinspre Sibiu spre București: de ce am pus ghilimele cuvântului bucurie?
   Pentru că puțin după Brezoi (pe sensul de mers mai sus pomenit) a avut loc un accident: și totuși, nu ăsta a fost motivul!
   Pentru că a fost nevoie de intervenția poliției, salvării și descarcerării: nu, nici ăsta nu a fost motivul!
   Pentru că au fost cinci răniți: nici acum nu ați ghicit!
   Motivul a fost altul și vi-l voi dezvălui pe dată ...

   Așadar, s-au ciocnit trei mașini, TREI MAȘINI, în situația în care condițiile de trafic erau foarte bune - drum uscat, soare, mers în coloană cu nici 50 km/h. Și totuși s-au lovit trei mașini, rezultând cinci grav răniți. Ce a generat acest accident, este lesne de înțeles și de acceptat dar, după încheierea măsurătorilor, după descarcerare, după măturare, după, după, după toate cele, circulația a fost reluată pe sensul București Sibiu și ... atât! 
NU S-A GÂNDIT NIMENI CĂ S-AR PUTEA CIRCULA ALTERNATIV! 
NIMENI!
WAZE-UL SPUNEA CĂ S-A AJUNS LA O COLOANĂ DE PESTE 11 KM: 
ȘI NU SE PUTEA CIRCULA ALTERNATIV!
   Am sunat la 112 și am cerut poliția rutieră Vâlcea (CU SIGURANȚĂ NU AM FOST SINGURUL!): aici, un „cineva” care s-a recomandat drept „operator 112” și numai atât (nu înțeleg acest sistem al poliției de a nu se legitima/recomanda în nici un fel!), mi-a transmis că din cauza accidentului trebuie să așteptăm - și atât! Doar că eu am sunat la 16:55 după ce stăteam deja de pe la 16:10! La cererea mea (zic eu normală) de a se deschide circulația alternativ - notați vă rog că această idee i s-a părut domnului „operator 112” revoluționară, mi s-a promis că ... o să vadă!
   După încă 25 de minute de așteptat - acum pe podul de la Brezoi - am început să ne mișcăm și, am constatat unul dintre motivele traficului greoi: chiar în intersecția cu drumul dinspre Voineasa, un „domn” agent, oprea traficul pentru orice mașină cu număr de VL care dorea să intre sau să să iasă din traficul de pe DN 7! Așadar, peste 10 km de coloană de mașini puteau aștepta pentru un Sile în șlapi care-și ducea mândra la măsa trei ulițe mai departe! Inutil probabil să vă mai spun și că în localitățile ce urmează (Căciulata, Călimănești, etc) nu se mai ocupa nimeni de trafic, că motocicliști inconștienți fac pe dracu`n patru să-și doneze organele (nu stau niciodată pe banda lor ci trebuie să facă slalom printre mașini, pentru simplul motiv că așa vor ei - respect bro!), că pe trecerile de pietoni numai grătarele lipseau, că vâlceni fără minte și unii chiar și fără buletin se joacă pe șosea cu mașinile SH abia aduse de afară, că indo românii pot parca oriunde poftesc, etc, 
etc ...
   Atât de bine au gestionat autoritățile situația aceasta, încât traficul a revenit la un oarecare normal abia aproape de Lunca! 

   În total, am pierdut cam două (2) ore din viață, așteptând ca un Gheorghe oarecare să se șteargă de nădușeala gânditului despre cum se bagă degetul în nas: a fost o experiență absolut unică, experiență pe care le-o doresc tuturor miniștrilor de interne și șefilor poliției!

   Ω

   Concluzie și nedumerire:
DE CE AR MERITA TOȚI ÎNGRĂMĂDIȚII ĂȘTIA SALARII ȘI PENSII MAI MARI?
   În final, pe toți îi plătim noi, noi cei care nu luăm de la stat, ci îi dăm, ei fiind acolo pentru a ne ajuta mai ales în asemenea situații, drept care repet întrebarea:
MERITĂ SALARII ȘI PENSII MAI MARI?
ÎȘI MERITĂ MĂCAR SALARIILE DE ACUM?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu