Faceți căutări pe acest blog

joi, 21 septembrie 2017

Dragă domnule Tudose

   Sunt un cetățean al acestei țări, unul cu - aș spune - drepturi depline din moment ce-mi plătesc la timp absolut toate taxele și impozitele datorate guvernului central, autorităților locale sau altor organisme și organe.
   Domnule prim ministru, eu sunt un om de bună credință, drept care v-am crezut și pe dumneavoastră că nu voi cheltui mai mulți bani pe benzină din momentul (re) introducerii supra accizei pe carburanți, dar, să vedeți întâmplare: în jurul datei de 10 septembrie, am făcut un plin complet, adică benzină cu cifra octanică 95, în cantitate de 50 de litri, cu prețul de 4,54 lei/l - ca o paranteză, acest preț mi se pare enorm 
într-o țară care mai are resurse de hidrocarburi!
   Pe data de 16 septembrie, la întoarcerea mea și a  familiei mele de pe unde am fost, am făcut din nou plinul: tot 50 de litri, tot benzină de 95, dar cu un preț de 4,94 lei/l.
   Acum, din puțina aritmetică pe care mi-o mai amintesc, lucrurile stau cam așa: 4,94-4,54=0,40 lei; 0,40 lei X 50 l = 20 lei. 
   Am constatat că am plătit mai mult cu 20 de lei la un plin!
   Eu nu m-am supărat pentru asta, știind că dumneavoastră, ca toți brăilenii, sunteți un om de cuvânt, pesedist de-al nostru, din popor și, pe deasupra și prim ministru, așa că vă cred în continuare că nu voi plăti mai mult: așadar, vă rog respectuos să-mi transmiteți adresa la care să vă trimit chitanțele de benzină pentru ca dumneavoastră să-mi puteți (așa cum sigur doriți) înapoia diferența de preț, aceea care, m-ați asigurat că nu va apărea în urma supra accizării carburanților!
   
   Aștept nerăbdător și mă semnez,
   un alegător cinstit, adică un Ω

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu