Faceți căutări pe acest blog

joi, 4 octombrie 2018

Aha ... acum cred că am priceput!

   Abia acum m-am luminat și eu cum stă treaba cu fugiții de mâna justiției: bica alina și udrea elena (chiar dacă este mamă), au fost înhățate în Costa Rica, acolo unde se lăudau că au primit statut de refugiat politic! Dacă vor fi făcute pachet și trimise mititele la mititica din mitica și mititica țară natală, înseamnă că nu au făcut altceva cu declarațiile lor decât să (cum altfel?) mintă, adică să continue acțiunea cu care s-au învățat ani și ani pe banii noștri ai tuturor! Și dacă într-adevăr vor ajunge aici în țară, unde nu numai băse așteaptă cu brațele deschise revederea, începem să ne întrebăm de ce în cazul lor brațul lung al incompetentului, coruptului și abuzatorului minister de justiție a putut ajunge până în țara cu nume frumos din Americi dar nu poate ajunge până la Belgrad sau Londra, orașe aflate colea, la o aruncătură de cătușe și nu mai departe!
   Chiar așa, dumneavoastră înțelegeți de ce?

   Ω

   Eu cred, eu am o părere cu care nu prea sunt de acord, anume că udrea și bica au fugit cu un rahat de bani în conturi și buzunare, motiv pentru care nu prezintă cine știe ce importanță nici măcar pentru o țară cu care nu avem semnat tratat de extrădare: în schimb, ghițișor și adamescu junior, blindați bine cu bani, nu vor fi returnați patriei înlăcrimate decât în momentul în care nu vor mai avea ce să investească, ce să cheltuiască sau, pur și simplu, cu ce să-și plătească libertatea în țări care dincolo de reperele lor democratice vor ca individul (hoț sau nu, le este indiferent) să-și lase banii acolo, la ei, și nu în țara de origine care de dorul lor „plânge și suspină”! V-am spus de la bun început că nu sunt de acord cu teoria asta, așa că nu mă înjurați!

     P.S. Dar lui băse cum i-o pica arestarea blondei lenuțe? 
   Bine? 
   Nu cred!!!

Un comentariu:

  1. It's awesome in support of me to have a site, which is
    valuable in support of my experience. thanks admin

    RăspundețiȘtergere