Faceți căutări pe acest blog

vineri, 12 octombrie 2018

Protocoalele pe înțelesul tuturor

   Se face mare caz de protocoalele încheiate între organele de anchetă ale statului și serviciile secrete (de fapt unul singur, SRI), cerându-se marea cu sarea, luna de pe cer, cometa Halley și, dacă astea nu pot fi primite, măcar anularea dovezilor strânse cu ajutorul SRI-ului și, implicit, anularea sentințelor în cazul oamenilor politici importanți (!?!?!) care vremelnic dețin puterea în România! Faptul că în baza acelorași înțelegeri au fost destructurate (un cuvânt la modă) rețele de traficanți de la droguri și țigări și până la carne proaspătă de româncă tânără, nu mai contează dacă poate fi (și trebuie) salvat el lider minimo dracnea!
   Se pare că numai în felul ăsta sordid mai pot scăpa de pușcărie unii mafioți ajunși acolo sus! 
   Dar, nimeni niciodată nu ne-a explicat real în ce constau aceste protocoale, nimeni nu s-a obosit să ne spună ce-au făcut SRI-iștii ăia răi, nimeni, nimeni, nimeni ... așa că am pus cap la cap informațiile de ici și de colo, iar tabloul rezultat este șocant! De-a dreptul șocant! Și pentru că noi suntem oameni normali, fără limbajul găunos al politicienilor, o s-o luăm lipa lipa, pe înțelesul tuturor ... 
   Așadar ... am o casă. Bravo mie! Dar casa asta nu are apă, nici curent electric și ar trebui renovată pentru că i-a căzut toată tencuiala. 
   Ce fac eu, ca proprietar și om gospodar? 
   Mă apuc să-mi bag singur mâinile în instalația de apă? Dacă greșesc, îmi inund vecinii și nu este bine!
   Trag fire și fac o instalație electrică?
   Dar nu-s de meserie și risc să mă electrocutez și să mor și parcă-i păcat!
   Mă apuc s-o tencuiesc și s-o zugrăvesc? 
   Habar n-am să prepar mortarul, nu știu să-l întind pe perete și nici să dau cu bidineaua nu știu!
   Acum, când am atâtea de făcut, acum când eu nu știu să fac, mă gândesc cum este mai bine:
- să risc și să fac cu mâna mea deși știu că va ieși foarte prost?
- să am răbdare și să învăț? Cât timp va dura, cât mă va costa, mai ales că îmi trebuie rapid?
- să angajez instalator și electrician și zugrav? Și să-și facă fiecare treaba pe care știe s-o facă și eu, plătindu-le munca, să mă bucur de rezultate?
   Dumneavoastră cum ați face?
   Vă spun eu cum ar proceda toți cei care nu sunt de meserie: peste 95% ar angaja specialiști, peste 4% ar lucra cu cunoscuți care i-ar ajuta și, mai puțin de 1% s-ar apuca să-și facă singuri!

   Ei bine, în același mod s-au petrecut lucrurile și cu protocoalele cu SRI-ul: organele de anchetă aveau nevoie de munca unor specialiști (supraveghere, filaj, etc) pe care nu-i aveau și au angajat zugravii (SRI-ul) să le facă treaba! Pur și simplu a fost ca un contract de prestări servicii!
DE CE SPUNE ACUM O ANUMITĂ PARTE A CLASEI POLITICE CĂ SRI-UL I-A ANCHETAT?
CA SĂ SCAPE DE DOSARE ȘI ATÂT!
SRI-UL NU A ANCHETAT PE NIMENI (NU ARE ATRIBUȚIUNI ȘI LEGEA NICI NU-I PERMITE ASTA), 
DAR UNII OAMENI POLITICI VOR SĂ SE AUTOVICTIMIZEZE
ÎNCERCÂND SĂ NE VÂNDĂ POVESTEA FALSĂ A UNUI SRI POLIȚIE POLITICĂ!

   Cât despre dosarele magistraților, din cele peste patru mii, mai mult de 90% sunt datorate deținuților pe care i-a lovit moda cererii anumitor drepturi și denunțării magistraților:
NICI EI NU CRED SĂ AIBĂ VREO ȘANSĂ, DAR ESTE UN MOD DE A LE TRECE TIMPUL,
DE A SCĂPA DE PLICTISEALA PUȘCĂRIEI PRIN DRUMUL LA INSTANȚĂ!
   Cine nu crede, să verifice câți deținuți întrețin relații telefonico epistolare în scopul căsătoriei, motivul fiind același:
PLICTISEALA!
   Așadar, în baza principiului de drept care spune că ce nu este interzis este admis, pușcăriașii se pot „desplictisi” plimbându-se pe la instanțe și, dacă acest lucru se va interzice de mâine, nu-i poți pedepsi pe acei cetățeni (chiar cetățeni deținuți) care au profitat legal de dreptul lor! Același lucru se petrece și cu protocoalele în discuție:
ATÂTA TIMP CÂT NU A FOST EXPRES INTERZISĂ PRIN LEGE ACEASTĂ COLABORARE,
EA ESTE VALABILĂ ȘI LEGALĂ ȘI PRODUCE EFECTE PÂNĂ ÎN MOMENTUL
SCHIMBĂRII LEGII!
ȘI PENTRU CĂ PROBELE AU FOST STRÂNSE ÎN MOD ABSOLUT LEGAL LA VREMEA LOR,
TOATE CELE ADUNATE ȘI ADMINISTRATE PÂNĂ LA DATA MODIFICĂRII LEGII 
TREBUIE SĂ FIE LEGALE ȘI SĂ PRODUCĂ EFECTE!
   Nu-i greu de priceput și cred că nici instanțele superioare puse să decidă în această absurditate legislativă creată cu bună știință nu se vor lăsa păcălite de slugile în funcție! 
   Cât timp vom asculta minciuni privind numărul de interceptări din motive politice (întotdeauna politice!) de parcă hoții ăștia cu gulere albe ar învârti lumea asta pe degete, ei vor avea o șansă să scape!
   Atâta timp cât unele posturi TV (de ambele părți) vor putea împroșca nestingherite de penibilul CNA cu orice afirmații și împotriva oricui, ei vor avea o șansă să scape!
   Atâta timp cât nimeni din viața publică și mai ales din opoziție nu se încumetă la o luptă deschisă și reală cu mafioții deveniți oameni politici, explicându-ne simplu, pe înțelesul nostru, ce este cu aceste protocoale, ei au o șansă să scape!

   Ω

   Una mică, dar ea există!
   Sperăm ca cineva să aibă curajul să demonteze afirmațiile minorilor și trecătorilor leader-i politici de astăzi!

   P.S. Nu vreau să fiu greșit înțeles: nu am nimic personal cu nici unul dintre profitorii momentului și nici cu slugile lor, indiferent de nume sau funcție! Problema mea este că doresc mult ca acest moment să devină o lecție din care să învățăm noi ca stat și societate ca pe viitor să nu se mai poată întâmpla așa ceva niciodată!
NICIODATĂ!

Un comentariu:

  1. What's up, the whole thing is going sound here and ofcourse
    every one is sharing information, that's actually good, keep up writing.

    RăspundețiȘtergere