Faceți căutări pe acest blog

luni, 10 iulie 2017

Generalul dragnea și „à la guerre comme à la guerre”

   La România TV, domnița care anunța în februarie 2017 că se dau în piață bani pentru câini și copii de a scos un București întreg gol, flămând, făr` de adăpost la manifestație, i-a luat un așa zis interviu lui dragnea liviu: domnița în discuție, având de fapt rol de anturaj în discursul tov-ului, a ridicat din când în când mingea scăpată pe jos de acesta și ... și cam atât.
   Dar ce scria pe mingea cu care atât de frumos se juca „dragă liviule”?
   Păi scria cam așa ...
 „E o campanie împotriva mea și a PSD. 
  E clar că nu se poate, vor să mă înlăture și să distrugă PSD. 
  Noi am vrut pace în România, se pare că ei nu vor pace. 
  Nu știu cine sunt ei. 
  O să aflăm. 
  Nu vom mai sta ca până acum. 
  Nu vreau să mai rămânem într-o situație în care doar să încasăm, vrem să guvernăm.”
   Ceea ce ați citit mai sus, nu este scos din context, nu este un rezumat, este discursul fluent al stăpânului României de astăzi! 
   Să analizăm dar ... să vedem ce a vrut să spună „autorul”:
- el și pesedeul sunt una, sunt indisolubil legați, unul fără altul nu se poate
- înlăturarea lui de la conducere ar însemna automat distrugerea mândreții de partid care ne duce rapid și sigur la sapă de lemn
- ei (dragnea și pesede) au vrut liniște  în țară, adică se repetă apelul lui nea nelu iliescu la liniște, atunci când legionarii și regele Mihai încercau să fugă cu țara`n sacoșă (cu deosebirea că se spune pace în loc de liniște)
- Dumnezeul pesediștilor nu știe cine sunt EI
- Dumnezeul pesediștilor promite să afle cine sunt EI
- Dumnezeul pesediștilor promite că nu vor mai sta ca până acum (popular „ca proasta`n târg”), uitând că nu era rău dacă stăteau, ei în schimb încercând să se miște împotriva economiei și a societății ce dorește progres
- Dumnezeul pesediștilor recunoaște că până acum doar au încasat (vezi domeniul din Teleorman) și că nu le ajunge, așa că vor începe să guverneze (se explică astfel de ce este totul cu susul în jos în țară, ei încă - după șapte luni de când au guvernul! - nu guvernează)
   O privire rapidă asupra textului, ne spune că cine l-a scris știe meserie: propoziții scurte, ușor de înțeles, directe, amenințătoare (o să aflăm!), cu multe negații agresive și amenințătoare: un fel de „v-am spus eu”! Totodată, textul mai spune și că cele șase luni ale lui grindeanu au fost pierdute (prim ministru pus de dragnea), că acum cu tudose „vor începe” (așadar din nou promisiuni și nu fapte) și că vor vedea ei, cei pe care acum îi caută, adică moșierii, legionarii și burjuii?

   Ei bine, este cazul să ne liniștim: Dumnezeu a promis că, deși este atacat, va rezista! 
   Mi s-a luat o piatră de pe inimă! 

   Apoi, cu vitejia-i caracteristică, a făcut o declarația care a excitat chiar și organizația tinerilor pensionari pesede:
„Îi știm de unde sunt și ce butoane au în spate, le primim (amenințările) și indirect. Toată lumea știe că am fost condamnat într-un dosar. Eu mi-am asumat acest rol de paratrăsnet. Cei din vechile clanuri din instituții sper să înțeleagă că e suficient. N-am omorât, violat, n-am spălat bani, n-am făcut alte infracțiuni. Dumnezeu e sus și există o limită”. 
   Bineînțeles că Dumnezeul pesedist vrea să spună că mânia divină îi va pedepsi pe cei care îi amenință poziția, iar noi constatăm că justiția pesedistă se mișcă cu o viteză ieșită din comun, pentru că cei pe care cu doar câteva minute mai devreme încă nu-i știa („Nu știu cine sunt ei. O să aflăm.”) sunt deja dovediți („Îi știm de unde sunt și ce butoane au în spate ...”) și-și așteaptă binemeritata pedeapsă!

   Faptul că ANAF-ul a intervenit atât de târziu cu controlul la dușmanii politici i se pare și lui dragnea suspect: această instituție se mișcă muuult prea încet pentru necesitățile conducerii pesede, iar asta îl supără, pentru că noi, cei ce nu suntem de acord cu Domnul Dumnezeul lor, înțelegem că ANAF-ul n-a știut în avans ce va face public Rise Project, deci SRI-ul încă nu bate din călcâie și nici nu se înclină în fața lui Roșu Împărat - ÎNCĂ!

   Finalul este apoteotic, se vrea adică nu penibil ci din categoria „Ostași, vă ordon treceți Prutul!”, cu deosebirea că sună găunos a „pesediști vă rog să ne susțineți în continuare”:

„Dacă nu, la război ca la război!”

   Cred că am înțeles bine, dragnea declară război cuiva, cuiva pe care crede că nu-l știe dar sigur îl cunoaște, dragnea se dă de ceasul morții ca să arate ca țiganul prins cu mâna-n buzunarul altuia, că nu a omorât, nu a violat, doar a ciordit și el puțin, acolo (... Toată lumea știe că am fost condamnat într-un dosar ... N-am omorât, violat, n-am spălat bani, n-am făcut alte infracțiuni.) ...

   Ω

   De ce acest spectacol?
   De ce acest spectacol ieftin?
   De ce acest spectacol personal și stingher?
   Pentru că Roșu Împărat are alte informații decât noi, pentru că Roșu Împărat nu vede partea plină a paharului pe care usual o arată susținătorilor politici atunci când sondajele de opinie spun că în cazul unor alegeri ACUM pesedeul ar câștiga cu 40% ci vede partea lui goală, adică pesedeul a reușit performanța de a pierde de la 48% la 40% în numai șase luni, asta neînsemnând opt procente ci aproape 20% din voturile primite în decembrie!

   Credeți sau nu, dar un scaun se leagănă!
   Întrebarea este ce anume se află între scaunul în legănare și grindeanu de deasupra lui: să fie vreo funie politică?





   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu