Faceți căutări pe acest blog

luni, 26 august 2019

Birul pe fumărit (AUDIO)

Iată cum totul se întoarce, atât moda cât și obiceiurile: birul fanariot numit „fumărit” și considerat abominabil, se întoarce ca un lucru bun deși este toxic și la fel de spoliator!
   Așadar, să vedem ce vrea inutila blondă de la primărie și câtă dreptate are ea și întregul aparat administrativ care o susține și o gâdilă: 
TOȚI ROMÂNII CARE VOR VENI ÎN CAPITALA ȚĂRII LOR DIN ALTE LOCURI DECÂT 
BUCUREȘTI ȘI ILFOV VOR FI PEDEPSIȚI PENTRU ASTA CU UN BIR DE 10 LEI PE ZI!
TOȚI BUCUREȘTENII CARE NU AU O MAȘINĂ CU NORMĂ DE POLUARE SUPERIOARĂ STANDARDULUI 
EURO 3 AU INTERDICȚIA DE A INTRA CU EA ÎN CENTRU SAU TREBUIE SĂ PLĂTEASCĂ PENTRU ASTA!
   Vi se pare normal?
   Mie, nu, nu mi se pare că ar fi normal să îngrădești dreptul de liberă circulație pe motive geografice: dacă vine cineva de la Ploiești sau Baia Mare trebuie să plătească o taxă de CAPITALĂ? Adică noi, în București suntem dintr-o dată așa niște fițoși încât nu mai putem înghiți noxele de Maramureș, le suportăm numai pe alea de Snagov?
   Dincolo de dreptul la libera circulație pe care unele state occidentale cu mare drag ni l-ar limita tocmai nouă, românilor, să vedem ce excepții prevede hotărârea primăriei: mașinile hodorogite ale STB-ului, poliția, ambulanțele, împuțiciunile zgomotoase și fumegânde ale salubrității și, nu în ultimul rând, MAȘINILE PATRIARHIEI! Cel puțin asta, cu patriarhia, m-a terminat: nu ar fi mai bine să dea primăria și o primă bisericii? Că poate nu a fost suficientă suma pompată până acum în catedrale în loc de spitale!
   Să trecem însă!
   Ni se spune că această taxă „pe centru” este una legată direct de gradul de poluare al autoturismelor aflate în discuție: așa o fi, nu zic nu, dar ... dar eu, bucureștean plătitor de taxe și impozite, stau în Drumul Taberei și în Pantelimon și în Pajura și în Berceni și pe șoseaua Giurgiului sau în Colentina! 
   Eu, acest bucureștean, de ce nu am dreptul la un aer mai curat? 
   De ce trebuie să fie lipsă de poluare în centru dar în cartierele de locuințe, nu? 
   Unde este logica împărțirii orașului în zone de poluare? Ce interese imobiliare sunt la mijloc?
   De ce în Bucureștii Noi poate circula un beemve de acum o sută de ani și în centru nu?
   De ce mintea puțină a angajaților primăriei s-a oprit la norma de poluare și nu vorbește despre zgomot și aspect?
   Aș vrea să revin la excepții: am o mașină din 1920, așadar o mașină de colecție - nu o voi mai putea scoate din garaj?
   
   Cine este imbecilul (sau imbecila) care a angajat retardații care ne fac legi?
   Cine este dobitocul (sau dobitoaca) ce a hotărât că o oră de parcare în același minunat și murdar centru poate costa peste doi euro timp în care nu a construit nici o parcare în zona în discuție?
   Cine este retardatul (sau retardata) care nu a făcut până acum nimic dar se grăbește să ia în fuga mare niște măsuri cu care să arunce praf în ochii uniunii europene în speranța că va scăpa orașul de amendă?
CINE?
   Suntem conduși de înapoiați, de hoți, de grupuri de interese: mandatul lui firea este cu muuult sub realizările încă după patru ani judecatului oprescu sorin - de necrezut, dar blonda a reușit mai puțin chiar și decât doctorul în șpagă!
   De ce suntem în situația asta?
   Pentru că oamenii de bună calitate se feresc de intrarea în politică!

   Dar să revenim: de ce pe Magheru este necesar un aer mai curat decât în Ozana?
   De ce un gălățean trebuie să plătească pentru a veni în capitala țării lui?
   De ce nu se pornește minunea de sistem de coordonare a traficului pe care s-au plătit sume uriașe firmei uti dar care nici astăzi nu funcționează?
   De ce în special intersecțiile (mai ales cele cu linii de tramvai) sunt atât de proaste încât generează viteze mici, blocaje și poluare?
   Pe ce poliția nu-și face datoria fiind prezentă în trafic să COORDONEZE și nu să pedepsească? 
   De ce mai este la conducerea Bucureștiului prăpastia asta nenorocită de blondă TV, de ce și mai ales ce o califică pe ea pentru un asemenea post?
   De ce se scurg banii orașului în firmele model pandele ot Voluntari?
   De ce se plătesc sume uriașe apropiaților numiți în consiliile de administrație ale sinecurilor municipale?
   De ce-uri ar fi multe dar ne oprim aici!

   Ω

   Sunt de acord oare cu taxarea intrării în centru?
   Da, sunt! 
   Dar după ce se vor face următoarele:
- centura Bucureștiului fără intersecții și cu cel puțin două benzi pe sens pe întreaga circumferință a orașului
- parcări la intrările în oraș, combinate cu biletul de transport în comun (un abonament de o zi la STB sau metrou să însemne automat și parcarea plătită)
- un transport în comun civilizat, cu orar de circulație respectat
- interzicerea totală a motoarelor Diesel fără excepție și a celor pe benzină etapizat, funcție de norma de poluare
- încurajarea transportului electric sau hibrid
- parcări publice cu prețuri decente.
   După îndeplinirea unor asemenea puncte necesare și obligatorii, poți cere cui te vizitează să se șteargă pe picioare, nu?
   Nu, nu cred că firea cea blondă pricepe altceva decât modul în care se jumulește municipalitatea: cred că vom avea un concert cu un câine savant care va da din coadă pe muzică! 
URA! URA! URA!
SĂ O VOTĂM DIN NOU!
DIN NOU???

Un comentariu:

  1. It's very effortless to find out anny topic on web as ϲoompаred
    t᧐ ƅooks, as I found thіs paragrаph at
    this site.

    RăspundețiȘtergere