Faceți căutări pe acest blog

vineri, 22 mai 2015

Shoot me!

   Fie-vă milă, nu-l vindeți pe Fane tocmai
acum când ne-am regăsit frații!


   Ieri, într-o zi de joi, m-a pus necuratu` să mă uit pe la 8:30 la proTV: și ce să vezi ... gigi Buhuhu avea un invitat (de fapt doi, dar numai unul contează!), dar nu orice fel de invitat, ci unul de soi. Adică, un individ cu nume de pseudovoievod și minte de pseudodeștept!
   Iată și de ce ...
   Ca de obicei, după modelul lui teo Trandafir cu maneliștii și Buhuhu aduce în emisiune firme și produse cărora le face reclamă mascată și cu siguranță deloc gratuită! Ieri însă, s-a întrecut pe sine și, asta nu din cauza faptului că a avut grijă să se audă bine și clar numele firmei și al produsului, ci din motivul neașteptat că a adus în emisiune un personaj care bate tot ce am văzut până acum! Și nu mă refer la aspectul fizic, deși ar putea fi spuse multe, cât la limbajul folosit de pseudovoievodul lui Buhuhu!
   Am făcut o fixație puteți spune și, este posibil să aveți dreptate, dar băiatul ăsta, a depășit de mult nivelul lui „targhet, ofis, aplicație”, el se află pe un nivel nou, nivel unde zboară numai vulturii:
băiețașul are schiluri, pentru că a fost fan s-a gândit să dea fanu` și altora, totul pentru îndeplinirea golului!
   Da, a GOLULULUI (adică GOAL = țintă, scop, țel, sau GOL pentru sport)!
   Personajul în discuție, a debitat inepțiile acestea (și multe altele) cu o lejeritate dezarmantă, ceea ce mi-a adus aminte de ce povestea mai de mult un basarabean: dacă la Chișinău este un grup de zece români, ei vor vorbi românește, dar dacă apare un singur rusofon, se vor grăbi toți să vorbească rusește!
   De ce?
   Păi ... se consideră că dacă nu știi rusește, ești BOU!
   SUNTEM AȘADAR FRAȚI BUNI CU BASARABENII!
   Chiar așa să fie?
   Chiar să fie boi (în sens peiorativ, că altfel știm bine că sunt animale foarte muncitoare!) cei ce nu se prostesc după toți imbecilii care, în lipsa lor de educație și de vocabular cred că au descoperit apa caldă dacă impresionează astfel niște tute mai dihai decât ei ?

   Ω

   Poate madam georgescu reușește între două declarații la DNA să se ocupe și de partea educativă a programelor TV!
   Cei ce vorbesc astfel limba maternă, arată o totală lipsă de respect față de toți vorbitorii ei, drept care nici eu nu am nici un pic de respect pentru dumnealor!
CÂH, KK

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu