Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 iunie 2015

A ponta, pontare, a cădea, cădere

   Să învățăm și să ne învățăm


   Am învățat că orașele sunt la discreția primarilor ce le sunt și stăpâni.
   Am învățat acum și că țara toată este la discreția unui oarecare, arogant și obraznic, ajuns după ce a fost școlit de un pușcăriaș în locul acestuia, adică prim ministru!
   Am învățat că povestea plagiatului nu a fost o poveste!
   Am învățat că nevoia disperată de decapitare a procuraturii este reală!
   Am învățat că ponta l-a pontat fără șovăire pe tovarășul de hoții șova în posturi de ministru atunci când a putut!
   Am învățat că partidul, unit monolitic în jurul secretarului său general nu este de acord cu ideea demisiei!
   Am învățat că în România ar trebui reintrodusă pedeapsa capitală pentru fapte de corupție: dar nu cu luat capul, ci cu luat averea până la a patra spiță cu dobândă și obligativitatea muncii în folosul comunității pentru tot restul vieții lui/ei!
   Am învățat că niște firiști știriști dușiști pupincuriști pesediști ar cam trebui să se șteargă la gură și că alegătorii cu găleata nu țin cont de kktul cu care sunt mânjiți la bot, fiind gata să-i voteze oricând între două pahare de țuică - pe ei și pe alții asemenea!
   Am învățat multe, am învățat pe pielea noastră și, este posibil ca asta să fie școala democrației, o școală pe care noi nu am absolvit-o încă!

   Ω

   Am învățat lucruri dureroase!
   Să ne învățăm că oamenii sunt importanți; și scumpi; și valoroși; și că își pot marca epoca! În concluzie, am învățat să cerem și ne-am învățat să ne ferim:
ASIGURAȚI O PAZĂ MAI BUNĂ PROCURORULUI KOVESI ȘI COLABORATORILOR EI!
NU M-AR MIRA UN ACCIDENT DE MAȘINĂ SAU
O EXPLOZIE DE GAZE!
 
DOAMNE FEREȘTE!!!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu