Faceți căutări pe acest blog

marți, 30 iunie 2015

Limba ... de medic

  Să te crucești, sau ... ?


   Am ascultat din greșeală o știre care nu mă interesa: la Timișoara, o femeie a născut în stația tramvaiului cu care plănuia să ajungă la maternitate - nu este nici primul, nici ultimul caz de asemenea fel, așa că-i uram deja în gând sănătate și ei și copilului, când, ce aud?
   Femeia, mai are cinci copii, toți dați în plasament, ea fiind de fapt ocupată cu vagabondajul prin oraș! A fost momentul în care mi-am amintit că zilele astea se dă bacalaureatul, așa că m-am apucat de „artimetică”: 5+1 ... egal ... 6? Femeia asta pune în cârca societății șase copii nedoriți? Nu este oare prea mult? Nu ar trebui făcut ceva care să împiedice asemenea întâmplări?

   Dar bomboana pe „colivă” ori cireașa de pe tort, mi-a pus-o o cucoană, medic - DOCTORIȚĂ - care ne-a povestit cum a născut amărâta: era dumneaei atât de încântată de faptul că femeia a născut singură, până la sosirea ambulanței, încât se întrecea în superlative! Cel mai tare a fost acela cu „mama eroină”! Nu spunem că-i simplu să faci șase copii, dar cred că-i ceva mai greu să-i crești, madam „doctoriță” eroină!

   Ω

   O fi și ea, doamna medic, tot dintre copiii dați în plasament?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu