Faceți căutări pe acest blog

joi, 18 iunie 2015

Lunga vară fierbinte

   Nu este ce credeți!


   Cu foarte mulți ani în urmă, acesta a fost un serial american cu mare succes în România: ce vremuri, domnule, ce vremuri! Nu, nu vorbesc despre filmul cu Paul Newman, din `58, ci despre serialul din `65 - 66, serial ce a avut o temă muzicală care i-a marcat pe mulți dintre cei ce l-au văzut atunci: auzi dumneata, temă muzicală! Habar n-avea atunci românul că așa se cheamă: pentru toată țara era muzica din „The long, hot, summer” și multe dintre mamele și bunicile noastre au oftat după Roy Thines! Mă rog, povestea era un sirop cu parfum sudist, aproape o telenovelă am putea spune, dar atunci, în `60 și ceva, după lunga iarnă a „frăției” și „iubirii” sovietice, ni se părea că nu există ceva mai bun! Vremuri, vremuri ... 

   „Au prezentul nu ni-i mare ... ?”

   Ba da, ni-i foarte mare ... stau, mă uit și mă crucesc!
   Mă crucesc și mă uit!
   Mă uit și mă crucesc!

   După o iarnă ternă, în care am fost bombardați cu ultimele pseudo divertismente aduse din junglele parcului național Kruger sau din niște bucătării în care nu trebuie să mănânci ce-ți place ci „ce trebuie” și ce-i „la modă”, am avut norocul să se termine și una dintre cele mai mari idioțenii propuse vreodată, anume ferma animalelor pardon, vedetelor! După o făcătură ordinară, după multă bârfă, după exagerat de multă STRATEGIE (chiar mă întreb câți dintre ei știu ce-i aia tactică și ce-i ailaltă, adică strategie), a câștigat cine a trebuit, prin desemnarea unui alt finalist în locul celui care a abandonat! Nu am auzit în viața mea ca un sportiv care a abandonat DUPĂ începerea meciului sau competiției, să fie înlocuit din mers!
   N-am auzit eu, dar dacă se practică, îmi cer scuze și aștept exemple!
   Bun, așadar la cererea (probabil) sponsorului, a câștigat cine trebuia și lua doar jumătate din bani!
   O bâlbâială atât de mare nu am mai văzut de la „Mirceo fă-te că lucrezi!”
   CÂH, KK!

   Apoi, pentru că nu era suficient, a fost adus un alt divertisment, anume „Românii au tupeu!”
   Spectacol realizat parcă numai și numai pentru a-i da răduleascăi prilejul să arate că românii au ... dar le lipsește inhibiția și bunul simț, acest pseudo divertisment ne-a arătat din nou (parol că nu mai era nevoie!) cât de găunoase sunt „vedetele” prefabricate la cererea postului: andrei măruță îi lipsește și bunul simț și bunul gust, fiind dumneaei convinsă că mirarea este mai mirare dacă-i însoțită de o mână trântită prostește pe gură și de un IOI cu iz ardelenesco-unguresc!
   Am spus de mai multe ori: o doamnă nu-și arată emoțiile și trăirile în public - concluzia?
   O doamnă, adicătelea nici una dintre cele două va să zică!
   Colegii lor de așa zis juriu, s-au pliat cât au putut pe format: Andi Moisescu pare de multe ori jenat de manifestările colegelor dar o scoate la capăt cu charm, finețe și eleganță, în timp ce Bebe Cotimanis, angajat al postului de sute de ani, deși pe scenă este cu totul altul, aici ar sări și prin cercul cu foc dacă i s-ar cere!
   Mare păcat! În alte circumstanțe, asemenea manifestări s-ar numi prostituție sau comportament de om politic: alegeți dumneavoastră!
   CÂH, KK!

   Să nu mai vorbim doar despre ...
   Nici celelalte nu-s mai breze: tvr-ul mai are puțin și o s-o țină numa`tr-o îngropăciune cu programe de speriat copiii, fără divertisment, fără charm, fără oameni, fără idei dar cu un buget ... insuficient, rds-rcs ne împute cu filme perimate iar ca știri s-a transformat în ceea ce era pe vremuri Realitatea - dar mai slab, antenele continuă lupta cu oricine este contra (dracu` știe contra ce, că în afară de ai lor, ăștia înjură pe toată lumea), kanal-ul și prima așișderea ... și ne întoarcem iar la proTV!
   Asta este oferta în plină libertate?
   Doar atât?
   Adică, după ce că vara lor ține din mai până-n octombrie, timp în care-și închipuiesc dumnealor că toți românii sunt plecați la Mamaia să se „relaxeze” în cluburile lui mazăre, atunci când le vine bine la mână, ne mai și mint? Parol că CNA ar trebui între două vizite la procuratură să-i mai tragă nițel de urechi pe cei ce-și fac reclamă mincinoasă!
   Cum adică?
   Simplu!
   proTV-ul ne anunță cu surle și trâmbițe că urmează să ne dea pe tavă, gratuit, de-a moaca va să zică, un super film, o realizare epocală, un film care așa și pe dincolo, adicătelea un film cu Nicole Kidman, Australia care va să zică, film prezentat de vocea aceluiași Bebe Cotimanis ca fiind un film ... DE OSCAR!
   Oameni buni, filmul acesta atât de lăudat are pe IMDB (vă recomand în continuare consultarea acestei baze, nu vă va dezamăgi!) uriașa notă ... 6,6, adică este un film din partea de jos a celor medii!
   Este însă un film de Oscar?
   Da, este, pentru că a fost nominalizat la O CATEGORIE, categorie la care n-a câștigat!
   Cum, poftim, la ce categorie?
   Ce întrebare este asta?
   Doar este o capodoperă cu Nicole Kidman: la categoria cea mai bună realizare în design-ul vestimentar!
 Este ăsta un film de Oscar?
   Hi hi, unii spun că da, adică ne cred suficient de imbecili ca să-i credem! Dar noi am învățat de la antene să fim contra, așa că spunem nu, nu este un film de Oscar: în 2008 film de Oscar a fost „Vagabondul milionar”, film cu nota 8 din jumătate de milion de voturi și nu ... cum îi zice ... Andaluzia ... Antarctica ... Arctica ... Arădeanca ... în sfârșit, ați priceput!
   CÂH, KK!

   Ce ar mai fi de făcut dincolo de a râde de cei care ne cred mai proști decât ei?
   Nu mare lucru, doar să-i arătăm în continuare cu degetul și să le arătăm că nu ne păcălesc și că le dorim scăderea rating-ului și implicit a sumelor luate din publicitate!

   Ω

   Nu știu dacă se poate, nu am habar, dar dacă s-ar putea ca CNA-ul să introducă obligația ca lângă numele emisiunii difuzate să fie afișat și numărul reprezentând a câta oară se petrece acest lucru pe același canal, ne-am strâmba și de râs și de plâns: sunt posturi TV care trăiesc în proporție de peste 90% din reluări, fiind numai o fațadă pentru difuzarea de reclamă!   
   Se poate face schimbarea?
   Că altfel ... CÂH, KK!
 

2 comentarii:

  1. I'm really loving the theme/design of your web site.
    Do you ever run into any web browser compatibility problems?
    A number of my blog visitors have complained about
    my blog not operating correctly in Explorer but looks great
    in Opera. Do you have any suggestions to help fix this problem?



    My blog ... Dental Clinic Surrey

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. I`m using usual Explorer and your „Jaws” blog works perfect! Sorry for my little joke, but your blog looks very profesional and doesn`t need my opinion or advice: so, thank you and see you soon! Good luck!

      Ștergere