Faceți căutări pe acest blog

luni, 16 decembrie 2019

Rugăminte


   Cu fierbinte dorință, cu înălțătoare clarviziune tovărășească, cu mândră speranță, tov iliescu ion zis și nea nelu, ne roagă prin intermediul agenției de presă Tass să-l lăsăm dracului în pace! Mai bine zis, tov iliescu ion ne spune în față, brutal și cu un iz de celulă din pușcăria Pitești de altă dată condimentată cu puțină Gherla și Galați și Rămnicu Sărat să-l/să-i lăsăm în pace, adică, pe românește dacă nu știți rusește,
SĂ NU MAI CĂUTĂM VINOVAȚII DUPĂ CE AU TRECUT 30 DE ANI!
   Interesant ... foarte interesant ... să-l lăsăm deci pe el să-și pape minuscula pensie specială alături de tovarășa-i de viață și să nu ne mai gândim la miile de români care ar vrea și ei să-și ducă zilele alături de neamuri sau prieteni căzuți sub gloanțele armatei de mitocani îndobitociți de munci agricole sau aduși de pe șantierele patriei!

   În general nu l-am mai băgat în seamă pe acest negativ ion în ultima vreme, dar când constat că nu uită unde a învățat și unde a pupat și că mai are și obrăznicia de a cere societății românești să-l lase în pace după ce nu a cerut același lucru pentru vișinescu ori ficior, mă iau toate năbădăile!
   Să înțeleg de aici că ne-a amenințat prin intermediul „fraților” lui buni?
   Să înțeleg de aici că nu a fost străin de numirea generalului militaru în funcția de ministru al apărării în timpul revoluției?
   Să înțeleg că era la curent cu chemarea armatei sovietice în țară în zilele lui decembrie `89?
   Să înțeleg că generalul Gușe s-a opus intrării sovieticilor în țară de capul lui? 
   Dacă înțeleg toate astea, atunci înțeleg și că nu este străin de strania moarte a generalului Gușe, cel care întrebat în ultimele zile de viață (a murit de cancer osos în 1994 la venerabila vârstă de ...53 de ani!) de la ce i se trage a spus:
„Poate, dar nu sunt sigur, de la acea cafea (băută în noaptea de 22/23 decembrie 1989). După ce am băut-o m-am simțit tot mai rău. Pe 30 decembrie 1989, seara, m-am întâlnit cu ai mei la Predeal și nu mă mai recunoșteau. Am ieșit anul trecut din spital. Am mințit că mă simt bine și am plecat în aplicație. Dar mi-a fost tot mai rău. Am fost o săptămână, pentru investigații, la o clinică din Paris. Mi-au sosit analizele de la Viena. Dumnezeule, cu ce am greșit?”
   Să înțeleg că deja iliescu ion era la curent cu metodele sovietice de îndepărtare a nedoriților, cu ricin, materiale radioactive și alte cele aplicate fățiș dizidenților?
   După toate cele întâmplate în timpul revoluției (să continuăm să-i spunem astfel pentru memoria nevinovaților morți atunci) și după ea, iliescu ion are tupeul de neînchipuit de a cere să fie lăsat în pace!
   În pace!
   Mă revoltă faptul că la 30 de ani de la evenimente încă nu a răspuns pentru ce a făcut, pentru ceea ce evident a făcut: el, militaru și ceilalți oameni ai sovieticilor au fost principalii autori ai tragediei din decembrie `89, ei cu bau bau-ul lor cu teroriștii care trag în armată și în populație, cu teroriștii care otrăvesc apa, cu legionarii care vor să preia puterea, cu fasciștii care vor să-l repună pe tron pe regele Mihai, ei cu minerii lor manipulați, neputincioși și ignoranți, ei care ne-au adus în situația de sălbăticie de astăzi! El și ei să scape nejudecați?
N-AR FI DREPT PENTRU TOT CE AM PĂTIMIT DE PE URMA LUI ȘI A LOR!
ÎI DORESC LUI iliescu ion VIAȚĂ LUNGĂ, SUFICIENT DE LUNGĂ ÎNCÂT SĂ POATĂ SĂ PARTICIPE LA PROPRIU-I PROCES, SĂ AUDĂ ȘI EL CĂ FACE PARTE DIN
LOTUL iliescu
CUM AU AUZIT MII ȘI MII DE ROMÂNI ÎN ANII `50!
ÎI DORESC SĂ APUCE SĂ TRĂIASCĂ MULT, FOARTE MULT, SĂ APUCE SĂ FIE JUDECAT ȘI CONDAMNAT AȘA CUM MERITĂ!

  

   Știu că pare dur, dar astăzi se împlinesc fix 30 de ani de când istoria a hotărât să fie foarte dură cu vreo sută de timișoreni și, pentru că totul trebuia să poarte un nume, i s-a zis cu duritate revoluție și numele i-a fost stropit cu sângele a peste o mie de nevinovați creduli și idealiști!
MĂCAR PENTRU MINCIUNILE SPUSE ATUNCI DACĂ NU ȘI PENTRU CIUMA ADUSĂ PESTE ȚARĂ, iliescu ion TREBUIE SĂ FIE JUDECAT PENTRU ÎNTÂMPLĂRILE DIN TIMPUL REVOLUȚIEI DIN `89!
AȘA SĂ-I AJUTE DUMNEZEU!  
   Așa că venim și noi în fața Dumnezeului care îi are în grijă și pe atei și pe liber cugetători: dă-i Doamne zile destule, dă-i suficiente încât să-și spele păcatele aici, pe pământ, nu pe lumea cealaltă!
   Doamne, asta-i rugămintea unui om, de pe stradă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu