Faceți căutări pe acest blog

luni, 6 aprilie 2020

Dispreț


   Dispreț ... dispreț este singurul cuvânt potrivit pentru descrierea acțiunii țiganilor din Țăndărei. Puteți să vă supărați, dar respectivii sunt în majoritate țigani și, dacă vă amintiți, sunt cei cu scandalul cu sute de copii duși la cerșit, scandalul ăla în care justiția a fost cu adevărat orbită, nu oarbă!

   Ei bine, țiganii care au speriat Regatul Unit, nu se puteau supune legilor românești, așa că a fost nevoie de o ordonanță militară și de intervenția forțelor de ordine:
DA CE MÂNCAVAȘ GURA VOASTRĂ ȚIGANII IE PROȘTI?
   Nu, țiganii sunt deștepți, au învățat de la victimele holocaustului și au grijă să se auto victimizeze, au grijă să pară că ceilalți sunt rasiști și șovini ... când ei săracii ... Iar un stat slab ca cel român a înghițit toate jignirile din lume, a înghițit toate cererile, a înghițit toată batjocura lumii, neîndrăznind măcar o singură dată să spună
„englezi sau francezi sau nemți ori suedezi, voi care le plângeți de milă, 
păstrați-i, nu vă mai văitați că v-au împuțit orașele, păstrați-i și mai ales, integrați-i!”
   Aveau pe vremuri țiganii un cântec care le plăcea tare mult, cântec a cărei melodie nu mi-o amintesc deși primele două versuri îmi răsună și acum în minte:
„Dă-le Doamne la țigani, mașină de făcut bani,
Dă-le Doamne la români, numa` boală în plămâni ... ”
   Se pare că Doamne Doamne ăla invocat în cântecul țigănesc le-a ascultat ruga ...
   Așadar, de ce autoritățile se poartă cu mănuși cu țiganii?
   De ce la Țăndărei sau Sinești ori alte locuri asemenea acestora și cu sonoritatea acestora autoritățile manifestă blândețe și înțelegere?
   De ce țiganii trebuie înțeleși deși a ajuns străinătatea să ne considere o apă și un pământ?
   Nu știu, dar se dovedește încă o dată că pentru țigani principalii dușmani sunt românii iar în modul în care se desfășoară lucrurile, probabil că în câteva generații ne vor ... absorbi: acțiunea deja se desfășoară cu ajutorul comportamentului abject și țigănesc al multor oameni politici, șefi și șefuleți, pseudo vedete și alții care se simt bine în pielea comportamentului conlocuitorilor!

  

   Mă puteți acuza că am ceva cu țiganii: da, am cu țiganii și românii care se poartă ca țiganii, am cu toți cei care se comportă țigănește!
   Mă puteți acuza că sunt dur cu țiganii: da, sunt dur cu țiganii dar la fel sunt și cu românii care au căpătat apucături mitocănești!
   Mă puteți acuza că nu-mi plac țiganii dar eu vă răspund sincer că îmi plac țiganii, îmi plac chiar foarte mult!
   Așa gândește un om, care privește strada ...
   Am uitat să vă spun:
ÎMI PLAC ȚIGANII, DAR CEI DIN „CÂNTICELE ȚIGĂNEȘTI” ALE LUI MIRON RADU PARASCHIVESCU!
DE RESTUL, CÂT TIMP SE POARTĂ AȘA ... 
MĂ LIPSESC! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu