Faceți căutări pe acest blog

marți, 19 mai 2020

Toți doctorii ...


   Toți doctorii ăștia întorși recent din pribegie au început să ne marcheze viața de zi cu zi din moment ce am ieșit din starea de urgență: înainte de urgență, eram cam prost crescuți, acum am depășit cu mult faza asta! A început să se întâmple ceea ce se considera imposibil acum două luni! Se bea toată noaptea și se urlă pe sub geamuri, în magazine se hăulește de zor, se șofează înfiorător și, pentru că toate astea trebuiau să aibă un exponent, a crescut numărul nesimțiților fără mască ce fac tot posibilul să se înghesuie în tine: eu sunt convins că nu le convine acest minimum de distanță între persoane pentru că nu au mâna chiar atât de lungă!
   Am avut ocazia să văd acum câteva luni la cumpărături familii țigănești, ele cu puradei urlători agățați de fuste, ei cu aere de bulibașă, familii care au impresia că mașina-l face pe om, mașina sau lanțul auriu de la grumaz ori anii de pârnaie, am avut ocazia să văd și nu mi-au plăcut: astăzi, acele familii par niște îngeri pe lângă ce a apărut „pe piață”!
   Dacă nu știam de ce ne privește occidentul ca pe ultimii oameni, avem prilejul să descoperim acum! Iar cei care au ajuns la Țăndărei, sunt urmați de pseudo șmecherii care intră acum, cei care încearcă să-i imite pe mierloii de Ialomița!

   Dacă poliția va reuși să facă ordine printre acești – de fapt – apatrizi, va fi bine pentru toți!
   Dacă nu va reuși, va fi prăpăd pentru că în acest moment par a se fi repatriat clanuri țigănești in integrum, de la generali și până la soldați:
STATUL ROMÂN ESTE ÎN PERICOL DE A DEGENERA
ÎNTR-UN STAT RROMANI!

  

   Înțelege vreun om politic starea îngrozitoare în care ne-a adus politica de ciordeală națională din ultimii 30 de ani?
   Înțelege vreun om politic starea mizerabilă în care ne prezentăm în fața străinătății?
   Înțelege vreun om politic că din cauza proastei educații naționale țiganii hoți și traficanți de carne vie au ajuns modele demne de urmat?
   Înțelege vreun om politic că am ajuns să ne fie rușine să ne recomandăm drept români?

   Probabil că nu, așa că nu mai învăț rusește ci mă apuc de țigănește!
   Așa se gândește un om, de pe stradă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu