Faceți căutări pe acest blog

vineri, 31 ianuarie 2014

Arta nimfelor publicității

   Un nou jucător pe piața de publicitate ?


   Viscolul ne-a adus diverse filme , unele mai proaste , altele și mai și !
   Vedem în ședințele de guvern două filme diferite , jucate simultan în aceeași sală : PM-ul pus la niște ace , înfierează cu mânie proletară fraierii în pulovere care-l înconjoară - a propos , domnul tonta unde a fost în zilele viscolului , că i-a luat dragnea tot caimacul ?

   Însă nu despre aceste lucrături ante 1989 vrem să vorbim , ci despre noua agenție de publicitate , numită CNC , adică , Consiliul Național al Cinematografiei .
   Să fie clar de la bun început : nimeni nu poate produce numai capodopere , este absolut imposibil chiar și pentru geniile umanității ! Exemplu cinematografic : Steven Spielberg - are la activ o căruță de Oscar-uri , a reinventat genuri , a lucrat în cele mai diverse stiluri ... ce să mai vorbim , este SPIELBERG ! Însă , chiar și el , așa mare cum este , tot a mai ratat (este totuși om) și a adus un cal de luptă ori deja uitatul 1941 !
   Se mai întâmplă ...
   Și cu toate astea , sălile sunt pline și încasările sunt pe măsura renumelui și nu pe cea a calității filmului : așadar , Steven Spielberg , se vinde , cu sau fără publicitate , se vinde !

   Ce te faci însă , cu un „Director” de elită , cu unul specializat pe „filmul de artă” , unul catalogat de câțiva (deh , ELITA) drept un geniu și de către cei mai mulți ... ?
   Ce te faci deci cu filmele lui Lars von Trier ?
   Cum mama dr...ui să vinzi un produs nevandabil ?
   Cum ?
   Făcându-i reclamă !
   Și cel mai simplu și mai ieftin , este să-l INTERZICI , apoi , după ce televiziunile noastre imbecile se reped asupra știrii cu speranța într-un scandal internațional , după ce „cunoscătorii” ne explică nouă , fraierilor , cât suntem de fraieri (folosind suspect de mult cuvântul „pornografie”) , după toate astea așadar , îi dai drumul pe piață , dar numai pentru cei peste 18 ani !
   Super , toată puștimea se va da peste cap să-l vadă !  
   Dacă n-a făcut-o deja !

   Așadar , după ce va trece valul elitei doritoare de a se delecta cu ultima capodoperă tandemo trier-iană , vedea-vom câți spectatori vor mai popula sălile și cât timp va mai rezista el pe afiș : normal este ca atâta timp cât nu încalcă niște norme liber consimțite și legiferate , să se afle pe piață , la îndemâna spectatorului !

   Ω

   Așa că , vrem nu vrem , întrebarea legată de acest pseudo scandal , vine și chiar așteaptă un răspuns :

QUI PRODEST ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu