Faceți căutări pe acest blog

duminică, 19 ianuarie 2014

Telle maître , telle valet : da' de ce pe banii noștri ?

    Ascult și mă crucesc !
   Mă crucesc și ascult !


   Cum ce ?
   Transmisiunea TVR a campionatului european de patinaj artistic de la Budapesta !
   Fără a fi un fin cunoscător al fenomenului (prefer totuși hocheiul pe gheață) , îmi face plăcere din când în când să mai văd și puțină delicatețe , nu numai forță brută : dar ce ne facem cu delicatețea combinată cu varza murată a comentariului comentatorilor angajați de TVR pe BANII NOȘTRI ?
   Rar îți este dat să asculți atâtea inepții într-un interval atât de scurt de timp :
cineva a reprezentat Cehia „pentru o ușoară perioadă de timp” (?!?!?)
este doar un exemplu din multitudinea de idioțenii și imbecilități cu care suntem bombardați („o medalie mult mai bună” este deja o formă de poezie pe gheață) !
 
   O înșiruire de nume de elemente tehnice (fără nici o explicație , niciodată - înțeleg de la cei ce urmăresc frecvent respectivele transmisiuni) , recitarea unor nume de bucăți muzicale și de compozitori , buchisirea unor informații date de organizatori ,
NU ÎNSEAMNĂ COMENTARIU ,
iar a-mi spune că un patinator s-a dezechilibrat (când văd și eu foarte clar) fără a fi în stare să-mi explici deaosebirea dintre X Lutz și X Axel este o formă de infantilism pe bani publici !

   Când mă gândesc că mă deranja pe vremuri Țopescu cu înamorarea lui după unguroaica Honody , îmi vine să plâng !
   Mi se părea rău atunci ?
   Țopescu măcar nu bătea gramatica limbii române peste gură !
   Așadar : patinajul artistic se „bucură” de cea mai bună prezentare la TVR - anostă , ridicolă , proastă și prostească , așa cum face televiziunea publică toate cele pe banii noștri !
   Și pe ai dumitale !
   Și pe ai mei !

   Ω

   Lipsa concurenței reale își spune cuvântul !
   Nu numai în comentariile cretino imbecile , ci și în conducerea postului public și a prezenței lui pe piața românească !
   Poate cineva răspunde altfel întrebării din titlu ?
     

Un comentariu:

  1. Today, when individuals do not have time for
    you to do exercise and on account of machinery support, extreme care and repair off body's needed, in order that each a part of the
    body works well. The range of medicines for the kids also may
    include medicines and accessories for infants and toddlers.
    According to Ayurveda the obese persons are more prone to the subsequent diseases.

    RăspundețiȘtergere