Faceți căutări pe acest blog

vineri, 24 ianuarie 2014

Țara crocodililor

   Despre uitarea devenită instituție


   Se încheie tragedia din Apuseni : cu sau fără onoruri militare , cu demisii și demiteri , cu flori și jale , cu discursuri îndurerate , cu politicieni mimând mânia proletară , cu amenințări , cu un prim ministru cu reacții puerilo imberbe , cu posibili prim miniștri cu nimic mai buni , cu televiziuni care au stors lămâia dincolo de maximumul suportabilității , cu pricepuți de ultim moment și cu PIERDEREA A DOUĂ VIEȚI !
   Bine spunea poetul
„D-apăi muzici şi fanfare,
  Toba, goarna, contrabasul,
         Când eşti mort, ce rost mai are
            Că tu, neam, nu le-auzi glasul?!”
   Numai că noi , uităm ori ne facem a nu înțelege , crezând , sperând , jinduind ca toate păcatele să ni se spele cu lacrimile de crocodil pe care le vărsăm acum !
   Aceleași pe care le-am vărsat la mormântul bietului pici mâncat de câini !
   Aceleași pe care le-am vărsat la mormântul bietului japonez mâncat de câini !
   Aceleași pe care le-am vărsat la mormântul bietei femei mâncate de câini !
   Aceleași pe care le-am vărsat pentru copiii instituționalizați !
   Aceleași pe care le-am vărsat pentru amărâții care mor cu zile prin spitale !
   Aceleași pe care le-am vărsat pentru că în țara pâinii se moare de foame !
   Aceleași pe care le-am vărsat la mormântul bietei japoneze mâncate de taximetriști !
   Aceleași pe care le vărsăm la mormântul bietei țări ajunse pe mâna unor impotenți plini de fumuri , ifose și gărgăuni !
   Vinovați suntem noi toți , cei ce acceptăm să fim conduși de asemenea ipochimene , cei ce-i votăm și-i acceptăm acolo , noi cei ce nu-i întrebăm de sănătate NICIODATĂ !
   Când ați intrat ultima dată într-un cabinet parlamentar să vă întrebați reprezentantul de ce și de ce și de ce ?
   Când ?
   Niciodată ?
   Nu știți ce-i ăla ?
   Sau unde se află ?
   Nici măcar atât ?
   Atunci chiar ne merităm soarta !

    Ω

  Doar că , atunci când lacrimile lor de crocodili hoți și mincinoși ne vor trece de cap , vom constata că în ele nu poți să înoți , ci doar
 SĂ TE ÎNECI !
   Astazi , în zi mare și de sărbătoare , o ultimă vorbă :
DUMNEZEU SĂ-I ODIHNEASCĂ !

   Și pe noi să ne ierte ... !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu