Faceți căutări pe acest blog

joi, 20 iunie 2013

Cică - Minoritatea decide ! Din nou ?

   Ce nu ni se spune despre ...
 
   DEMOCRAȚIE = DEMOS (POPOR) + CRATOS (PUTERE) = PUTEREA POPORULUI

   DECLARAȚIE  
   Sînt împotriva fumatului pentru că :
- în timp se instalează un miros foarte urît (sigur)
- îți colorează degetele și tenul (într-un galben oribil)
- generează boli ale aparatului respirator (cred)
- dă dependență (sînt convins)
- este o formă de a plăti un impozit suplimentar (absolut)
- mă deranjează fumul (chestie personală) ! 
   Dar , declar de asemenea că fiecare persoană este liberă să facă ce poftește cu trupul , timpul și banii săi , atîta timp cît nu îl deranjează pe cel de alături și nici bunul simț !
 
   Ținînd cont de cele de mai sus și gîndindu-mă că din nou sîntem mințiți prin omisiune , în urma auto informării , am constatat că mult hulitul tutun are și unele acțiuni benefice :  
- fumatul scade riscul de apariţie a obezităţii : nicotina reduce pofta de mâncare, fumătorii NU mănîncă între mese
- fumatul reduce riscul apariţiei bolilor Parkinson și Alzheimer : s-a
 constatat că predispoziţia pentru aceste maladii creşte la persoanele care se lasă de fumat
- fumatul reduce riscul de moarte după câteva atacuri de cord

- fumatul măreşte eficienţa medicamentelor destinate cardiacilor

- am mai putea adăuga , fără teama de a greși , că nicotina din tutun , face ochii verzi !

   Să fim atenți : legătura clară dintre fumat și cancer nu a fost încă demonstrată , ea este intuită doar pe cale statistică și , lăsînd în totalitate gluma de o parte , să constatăm că nu sîntem mințiți în stilul clasic ci , doar ni se spune jumătate din adevăr !
   Faptul că această acțiune are loc în legătură cu fumatul , poate fi o întîmplare : sau nu !
   Poate că mîine o minoritate va cere stoparea întreruperilor de sarcină , consumului de bere și circulația pe stradă după zece seara sau căsătoriile între persoane din orașe diferite !
   Cert este că , din nou , opinia publică este manipulată servindu-i-se fracțiuni de informație , adevăruri trunchiate , teorii nedemonstrate (faimosul deja "un grup de cercetători") , putînd hotărî DIN NOU o minoritate în locul majorității !

   De ce o asociație (chiar și a bolnavilor de cancer - le dorim sănătate și numai bine) are dreptul să decidă în locul celor mulți ?
   De ce o asociație zgomotoasă are dreptul să decidă că orașele României sînt habitatul perfect al canidelor "libere" ?
   De ce o altă asociație , a foștilor nomazi , are dreptul să "sperie" autoritățile și să se împăuneze cu un nume pe care în România nu l-au purtat niciodată ?
   De ce o mînă de aleși între ei au dreptul de a cere și aproba (tot ei) cine să îi judece și în ce circumstanțe ?
   Luați notă vă rugăm , că în toate cazurile enunțate (în fugă , cele mai vizibile) MINORITATEA , sub masca unei necesități unilateral asumate și din această cauză nedisputate , MINORITATEA deci , impune majorității linia de conduită și , chiar legi !
  
   Revenim la începutul acestei intervenții : nu agreez fumatul (motivele mele personale) însă dacă vreau să mă informez , descopăr - cu surprindere - că un compus al tutunului (nicotina) , considerat "cel mai rău" nu este chiar așa de rău !
   De ce nu mi s-a spus ?
   De ce mi s-a ascuns ?
   De ce am fost mințit ?
   De ce am fost ordinar înșelat ?
   De ce ?
   Și ... în ce probleme și cînd s-a mai procedat așa ?
   Democrația nu înseamnă DICTATURA minorităților (orice orientare ar avea ele) , chiar susținute de ambigue directive europene ce nu dau legi dar le impun : democrația înseamnă cel puțin conducerea prin hotărîri ale majorității simple , dacă nu chiar calificate !
   Ω
   Așadar , luînd în considerare tot ce mi s-a ascuns pînă acum și modul în care am fost permanent manipulat zău că-mi vine să mă apuc de fumat !
   Virtual !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu