Faceți căutări pe acest blog

duminică, 23 iunie 2013

Cică - Romgleza noastră , din bătrîni !

Din ciclul :
        „PROSTUL DACĂ NU-I FUDUL ,
          PARCĂ NU E PROST DESTUL !”

   Trebuie să recunosc , în fața tuturor cititorilor acestor rînduri , că am o placere perversă , anume , am plăcerea de a mă uita la știri ! Însă nu doar de a privi degajat și neatent ecranul televizorului , ci de a încerca să și înțeleg ce se spune pe acolo !
   Așadar , în seara zilei de 23 iunie 2013 , urmărind un program de știri al unui canal (bine spus) TV de audiență generală , mi-am dat seama că prostiile au intrat deja în limbajul curent și că va fi foarte greu - poate chiar imposibil - de corectat . Asta este , toți avem parte de „super distracție” , toți notăm cît trebuie să coste o noapte de distracție în club , toți trebuie să ne crucim (de invidie , bineînțeles) ce mutre de traseiste însoțesc „domnii” ce se distrează ca șătrarii „pînă la răsăritul soarelui” , toți ne bucurăm de bunul management aplicat de primarul (tres) Petit Pois fetițelor ce-și fac ieșirea în lume !
   Astea-s deja locuri comune ale știrilor românești , nu le mai băgăm în seamă , însă atunci cînd un oficial al statului , mai exact un ministru , ministrul justiției , nu al construcțiilor de canale de scurgere ori al îngrășării porcinelor , așadar un „cult” , un „deștept” , un „intelectual” în guvernul de intelectuali al plagiatorului basketbalisto-automobilist , ne vorbește despre

giastis dipartmănt ,
eu , un biet contribuabil , cad !
CAD !
CAD ÎN KOOR !
   Domnul - că tovarăș mi-ar fi rușine să-l numesc - ROBERT CAZANCIUC , educat de și la televizor , dă cu moochyy în fasole vorbind ca unul dintre borfașii pe care ar trebui să-i ajute să stea mai mult la aer condiționat !
   Între o știre cu „nea gg” și alta cu un pelerinaj în care oamenii se roagă de Rusalii pentru Steaua , ministrul Căldăraru a nimerit perfect , într-o companie căreia-i face cinste și în care se simte bine !

   Ω

   A propos , să nu forghet , că mi-ar fi șeim - nu se cheamă școala de arhitectură , ci :
 
    Ave vu compri , mon șer ?
   Kapisși ?
   Ai houp său !

   P.S. Ca de obicei , umorul involuntar face furori ! Reporterul l-a întrebat pe ... secretarul de la giastis :
„Și cît va costa giastis dipartmăntul ĂSTA ?”
 
TELLE MAITRE , TELLE CHIEN !
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu