Faceți căutări pe acest blog

luni, 2 februarie 2015

Cum mama dracu' să mă fac frate cu dracu' ?

   Este România un stat laic?


   Biserica Ortodoxă Română, adică BOR, este ținută la mare preț în biata noastră țărișoară! Deși România s-a declarat stat laic, deși preoții ortodocși sunt angajați ai statului, deși sunt scutiți sfințiile lor și curatele lor afaceri de diferite dări, BOR, care reprezintă o putere uluitor de mare, vrea să se facă și mai mare și mai tare!
   Este șocant de câtă putere poate dispune această organizație și de felul în care o utilizează!
   Folosindu-se de monopolul de care se bucură, folosindu-se de protecția acordată de toate guvernele, BOR se manifestă ca o organizație mafiotă: în disprețul principiului concurenței, biserica ortodoxă produce propriul vin de împărtășanie, biserica ortodoxă își pune pe picioare propria rețea de pompe funebre, biserica ortodoxă fabrică propriile lumânări, icoane, cruciulițe, etc, etc!

   Nu am înțeles niciodată de ce toate guvernele cocoloșesc biserica și-i fac toate vrutele, iar pe noi „credincioșii” ne lasă de izbeliște!
   Care este secretul acestei înfrățiri?
   Și care este rostul?
   Preoții, se poartă normal pentru orice funcționar de stat, adică fac politică, fac afaceri, iau șpagă, nu dau chitanță și, mai presus de ceilalți funcționari ai statului, creează și li se recunoaște monopolul în diferite domenii de activitate: s-au gândit guvernanții noștri câte mici afaceri se închid odată cu deschiderea afacerilor bisericești?
   Câte familii au trăit făcând lumânări și cruciulițe și iconițe?
   Se gândesc domniile lor că acele mici afaceri poate mai plăteau și impozit? Impozit pe care BOR nu-l plătește nici la sfântu'așteaptă?
   De ce BOR este scutită și eu nu?
   Vreau și eu să fac afaceri și să pot scoate concurența de pe piață!
   Vreau și eu să fac afaceri și să cer taxă de protecție și statul să mă apere!
   Vreau și eu să fiu scutit de birurile și dările sufocante ale creștin-ortodoxului nostru stat laic!
   Vreau și eu să-mi construiesc un punct de lucru în buricul capitalei și primăria și statul să mă ajute cu terenul și cu bani și cu scutiri!
   Vreți și dumneavoastră?
   Pas: pentru asta, trebuie să te faci frate cu DRACUL! Sau să ai un PDG ca cel al bisericii, cel care, știe el de ce, este muuult prea fericit!

   Ω

   Așteptăm cu nerăbdare, o listă cu numele permise, listă pentru care propunem:
Osea, Amos, Mica, Ioel, Obadia, Iona, Iov, Naum, Habacuc, Țefania, Hagai, Zaharia, Maleahi, fără a uita pe Daniel, pe Moise, pe David, completând lista cu Rebeca, Estera, Tabita, cu Rașele și Sare, cu Rut, cu Debora, cu Isaia, sau Ezechiel, cu Samuel și cu uitatul Ilie!
   Pentru ajutorul dat, așteptăm să ni se plătească drepturi de autor, pentru că, nu-i așa, fiecare credincios (el sau nașu') va plăti la biserică și o taxă de nume!

   HAI CĂ LA ASTA, BOR ÎNCĂ NU S-A GÂNDIT!
   Dar timpul nu-i trecut ...


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu