Faceți căutări pe acest blog

luni, 16 februarie 2015

Recunosc: sunt complice!

   Aștept DNA-ul


   Dacă finanțezi o organizație criminală, dacă le dai bani adică cu bună știință, se cheamă că le ești complice, nu?
   Dacă, să zicem, eu îi dădeam bani lui Toto Riina, justiția mă ierta sau mă considera complice și tovarăș al sicilianului? Rețineți vă rog premisa de la care pleacă discuția: eu, cetățean, finanțez unul sau mai multe grupuri infracționale, ajutându-le să strângă sume URIAȘE de pe urma banilor puși de mine la dispoziție!
   Sunt complice?
   Sau ba?

   Pentru că după toate legile, eu, finanțatorul lor, sunt la fel de vinovat, pentru că după cum spune legea „necunoașterea ei (a legii) nu mă absolvă de urmările ei”, pentru că banii i-am dat de bunăvoie și nu mi-au fost luați cu forța, în mod evident sunt complicele acestor grupări criminale!
   Sunt?
   Sunt!

   Drept care, aștept DNA-ul să trimită poliția să mă salte, să mă scoată cu cătușe, să mă trimită în judecată, să mă bage la mititica, iar eu, acolo, la răcoare, promit să scriu atâtea cărți câtă hârtie voi avea la dispoziție!
   Pe cuvânt!

   Ω

   Ei bine, da! Eu sunt cel care i-am finanțat pe toți hoții ordinari aflați în fruntea politicii și economiei românești, eu le-am dat banii pe care ei i-au învârtit și i-au sucit în diferite „inginerii financiare” păguboase pentru mine și profitabile pentru ei, eu am contribuit la bunăstarea lor, eu, prin birurile absurde la care am fost supus!
   Așa că, indiferent cât de înduioșătoare se vrea apariția vreunei blonde, indiferent dacă un fost tenisman este acuzat că denunță pe bandă rulantă, indiferent dacă în spate se dă de fapt o luptă pentru putere, acum că justiția îi întreabă de sănătate, să ne gândim că nu DNA-ul face asta, ci statul român care se apără: adică noi, cei până acum păgubiți!
   Să-i ancheteze, să-i judece, să-i condamne dacă este cazul!
   Iar dacă se dovedește că au furat măcar un leu, să-i belească pe toți, de tot ce-au agonisit la vedere sau au dosit: așadar, să învățăm să urmărim acțiunile Statul contra udrea, Statul contra bica, Statul contra vosganian, Statul contra cocoș, etc, etc, etc ...
   Așa să le ajute ăl de sus!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu