Faceți căutări pe acest blog

vineri, 6 februarie 2015

Noroc bun?

   Abia acum sau în sfârșit?


   Am văzut niște imagini din Donbas și m-am îngrozit: niște civili, probabil separatiști, băteau cu furie pe stradă alți civili! Cu furie este un fel de a spune, pentru că de fapt îi băteau așa cum îți bați dușmanul de moarte: cu simț de răspundere adică, să nu se mai ridice în viața lui de acolo, fir-ar el al dracului de dușman!
   Totuși, privind mai atent, am înțeles că mă înșel: imaginile erau de undeva din orient, probabil din India, ori Pakistan, din Mianmar poate ... și spun asta, pentru că pe lângă cei pe care-i credeam separatiști, am văzut și uniforme! Da, așa se petrec lucrurile pe acolo, prin Bangladesh, există o cultură a bătăii în piața publică! Dar nici din orient nu păreau a fi!
   Aha, uite și armată! Da, este clar, sunt imagini din Afganistan: presupun că a mai fost vreun atentat ... ori este de la frontiera turcă, și au sărit iar pe kurzi?
   Ce o fi oare?
   Și, dintr-o dată, m-am lămurit: de la un balcon cunoscut, vorbea un personaj cunoscut, dar mai tânăr cu 25 de ani!
 
   Tov. Domnul Iliescu, le mulțumște minerilor!
   Mă uit ca prostu' și nu-mi vine a crede: imaginile îngrozitoare ale mineriadei, mă trezesc la realitatea lui 2015 și mă fac să-mi pun întrebări! Și aflu că, pentru că trebuia să se simtă mâna lungă a unui tătic - fără de care statul român nu funcționează - urmare a tragerilor de urechi și a șuturilor în ..., urmează a se redeschide dosarul mineriadei din iunie '90!
   Săru'mâna CEDO!
   Săru'mâna CEDO, că dacă era după generalul Voinea, ăla de-a murdărit bordurile cu roșu, ar trebui pus să plătească echipele de curățenie!
   Săru'mâna CEDO, dar te rugăm noi, verifică din când în când ce se întâmplă, pentru că suntem tare curioși cu ce drept a dat civilul Iliescu ordine armatei și poliției în acel iunie '90 și, de ce i s-au supus ofițerii: cel puțin așa stă scris în jurnalele de luptă ale unităților participante!
   Ei, ar mai fi ele multe de aflat, dar dacă am avut atât de multă răbdare, să mai avem un strop, că poate se disjunge din dosar cauza privitoare la cei care l-au închis în 1998 cu NUP - cu răbdarea treci marea!

   Ω

   Așteptăm răbufniri în presa de tot felul, așteptăm să apară uituci, așteptăm discursuri, așteptăm acuzații, așteptăm dreptate pentru victimele mineriadelor (ale tuturor) și pedepse pentru vinovații de producerea lor - chiar și numai morale ... și tot am fi mulțumiți!
   Așteptăm ...
ILIESCU APARE, SOARELE RĂSARE!
 
   Iar acum, tovul ne dă lecții de democrație!
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu