Faceți căutări pe acest blog

joi, 26 februarie 2015

Să nu uităm să ne amintim sau Despre polițiile paralele

   Lucruri uitate


   Cu câtva timp în urmă, a fost un scandal pe Arena Națională, un scandal exploziv, datorat în primul și în primul rând modului brutal în care au intervenit angajații unei firme de pază: faptul că aceste adunături de bătăuși, organizate sub denumirea pompoasă de „firmă” ori „companie”, impun cu pumnul o lege numai de ei cunoscută, este lucru știut, dar cui aparțin ele și ce statut au de fapt, nu știm! Am întrebat de mai multe ori, care este statutul mașinilor aparținând acestor firme, am întrebat cu ce viteză au dreptul să circule, am întrebat pe unde au voie să circule și, foarte important, am întrebat dacă au dreptul de a folosi GIROFAR în trafic - dacă nu, nu, dacă da, cum trebuie să procedez eu, un simplu participant la mai sus amintitul trafic!
   Am trimis aceste întrebări poliției rutiere, dar am primit răspuns așa cum ați primit și dumneavoastră!
   Notați vă rog, că nu am întrebat ale cui sunt firmele, cine le protejează, cine le deține din umbră ... am pus numai și numai întrebări normale, ca să știu cum să mă comport cu dumnealor!

   Da, bănuiesc că cititorii își vor spune că am luat-o razna, că mi-am amintit ca bătrânii, din tinerețe, că ..., că ..., că ...
   Fiți sinceri: nu-i așa că uitaseți? Și, la fel ca dumneavoastră, uitasem în bună măsură și eu, cele mai multe hoții și șmecherii bazându-se tocmai pe memoria noastră selectivă, lucru știut fiind faptul că primul beneficiar al acestei uitări este chiar statul prin autoritățile sale!
   Da, și eu uitasem ...
   Dar am văzut asta
 
și, m-am întrebat de ce ... de ce se găsește în București, pe stradă, un ATV, utilaj de transport interzis pe drumurile publice (cel puțin urbane)?
   Atunci mi-am amintit că am mai văzut un asemenea utilaj de transport în plin trafic, pe la Piața Romană (prin decembrie, dar n-am apucat să-l fotografiez!), dar și pe la Universitate.
   Și mi-am mai amintit că au crescut amenzile pentru șoferi! 

   Ω

   Și, mi-am amintit să întreb: cum a ajuns acest ATV în oraș (bulevardul Brâncoveanu, sector 4, București, ora 12:30, 24.02.2015), cum a putut el să circule nestingherit? Ce statut are jucăria asta și toată firma de măcelari căreia îi aparține?
   Ne răspunde oare poliția?
   Probabil că nu!
   Dar așteptăm!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu