Faceți căutări pe acest blog

vineri, 20 noiembrie 2015

Tot impresarii, săracii ...

   Italia - România 2 - 2


   Am avut un meci ... pare-se de fotbal! Dacă mă întrebați pe mine (dar cine sunt eu ca să mă întrebați?), meciul a semănat mai curând cu păruiala dintre două tute la colț de stradă! Italia în acest moment are o națională de tot râsu`, iar România de tot plânsu`!
   Dacă nici acum „mândra” Italie nu a fost de învins, atunci chiar nu știu când!
   În sfârșit, despre ei, să vorbească ai lor, despre noi însă ... să vorbim noi!

   Echipa națională de fotbal a României nu pare făcută de generalul fotbalistic Tata Puiu ci, am mai spus-o și cu altă ocazie, de impresarii jucătorilor: altfel nu poate fi explicată prezența sau absența unor oameni din lot și echipă! Să fim sinceri cu noi, sunt jucători care nu joacă la echipele lor de club de multă vreme sau sunt total ieșiți din formă și care sunt titulari la națională! România are jucători TITULARI care se întrec în gafe, care nu fac faţă fizic sau care țin jocul pe loc de amorul artei unei pase cu călcâiul, dar care au devenit senatori de drept! Avem pe teren jucători din ligile secunde din străinătate, avem oameni promovați de televiziuni, avem persoane împinse în faţă nemeritat așa că nu avem echipă!
   Pare cuiva un rezultat bun egalul cu Italia?
   Vă înșelați, la cum arată Italia astăzi, egalul echivalează cu o înfrângere: spun asta pentru că în acest moment albaștrii par a fi echipa de gimnastică a României, echipă trăind din amintiri!
  
   Nu vom avea echipă atâta timp cât lotul va fi format pentru promovarea unor jucători ce trebuiesc vânduți și nu pe criterii de formă, talent și calitate!

   Ω

   Știu că pare exagerat ce susțin eu aici, dar când Hagi va căpăta destul curaj și va vorbi „în clar”, vom discuta altfel!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu