Faceți căutări pe acest blog

luni, 5 octombrie 2020

M-am lămurit

   Începând cu vara lui 2017, permanent m-am întrebat cum a fost obținut scorul la alegerile anterioare, cele din 2016 va să zică. M-am întrebat cum de a luat pesedeul tot Bucureștiul, cum de are un scor zdrobitor la parlamentare, cum de s-au găsit oameni să voteze majoritar cu ciordache, cu mitralieră ori cu șerban niciolaie. M-am întrebat și nu am avut un răspuns cert deși în ecuația pentru care nu am avut multă vreme rezultat, un singur element era sigur: nu am putut verifica numărul de voturi din vreo circumscripție electorală sau din vreo secție, nu am putut discuta cu oamenii din Caracal decât arareori dar ei nu par încântați de ciordache „altă întrebare” etc, etc, însă ... însă cei peste 600.000 de oameni ieșiți în frig în fața guvernului să protesteze anti dracnea și anti pesede tot nu se așezau corect în ecuația alegerilor!

    Au trecut patru ani, au trecut guverne pesede din ce în ce mai proaste, au trecut și întrebările de artimetică ciclu primar, au trecut și imbecilitățile și pretențiile țații veorichii, au trecut și o parte din anii de pușcărie ai micului teleormănean și am ajuns din nou la alegeri.

  Și?

   Și am văzut cum se procedează, am văzut cum se trec voturi la un laufer neimportant de la un USR pe val, am văzut cum un om care s-a autovotat nu-și găsește votul, am văzut cum noua filosofie model dracnea 2016 cere să nu mai pui la al tău ci să iei de la contracandidat ...

   Cu toate astea, cu toată executarea procedurilor ca la carte, pesedeul lui ciolacu nu a reușit să facă ce făcea pesedeul lui dracnea: pur și simplu nu mai are cu cine? Probabil ...

   Dacă scoatem din discuție sateliții sputnik, observăm că mai țipă numai cei direct plătiți să o facă, gen A3, tomozei, cristoiu, ciuvică și alți câțiva așa ziși independenți: trolii și clonele de pe paginile de socializare s-au împuținat peste noapte iar cei rămași au devenit în lipsa susținerii obișnuite mult mai triviali! Este clar, ciolacu a luat partidul acesta pe persoană fizică „care este” printr-o lovitură de palat dar asta nu-l face și politician nici măcar cât firea care habar n-are ce înseamnă acest termen!

   Acum însă, în disperarea rezultatelor formidabile de la locale, aleșii în cârdășie cu curtea constituțională încearcă o ultimă lovitură în stil rusesc: așteaptă așadar o iarnă grea, pentru că așa cum iarna l-a învins pe Napoleon în Rusia și pe Hitler în URSS, la fel speră și ei într-o iarnă grea care să-l învingă pe Nicușor Dan în București, lucru de care ei să profite la alegerile parlamentare din ... martie 2021! Da, martie 2021, da, depășind cu patru luni termenul pentru care au fost aleși în 2016, da, în disprețul total al legii și cu largul concurs al pesedistei ccR!

   Nu trebuie să ne lăsăm păcăliți de declarațiile rozalii ale ciolacului: dacă alegerile au loc la termen, pesedeul ia probabil în jur de 20%, alde nu intră în parlament, bonta are șanse mari și el să nu facă pragul electoral sau să ia foarte puțin, băse nu se uită la ei, minoritățile se orientează către guvern ca de obicei iar ei, pesedeii, vor fi numai o umplutură de nebăgat în seamă!

ACEASTA ESTE MIZA MOMENTULUI:

NU VIITORUL pesedeULUI CI MOMENTUL ÎN CARE I SE VA

PUTEA DECLARA OFICIAL DECESUL!

 

   Ω

 

   Dacă vă întrebați de ce consider ccR-ul un organism politizat, vă amintesc pe lângă alte năstrușnice soluții aceea cu anularea amenzilor pentru nerespectarea măsurilor anti covid (se vede acum cât de bine au făcut anulându-le) și ideea ghidușă de a lăsa parlamentul să hotărască data alegerilor parlamentare, adică nemaipomenita găselniță de a lăsa condamnatul la moarte să hotărască ziua execuției! Este în regulă așa? Sau așteptăm să ajungem în situația „Parlamentului cel lung” din vremea lui Carol I?

 

   Este clar că acum după 30 de ani se vede faptul că și democrația și viața în libertate nu sunt simple și se învață, greu dar se învață!

   Așa crede un om, de pe stradă ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu