Faceți căutări pe acest blog

vineri, 12 decembrie 2014

Entr'acte - Și altfel de preocupări!

   Suficientă politică


   Simt că preocuparea pentru viața politică și murdăriile ei, pentru furturile aleșilor și nesimțirile lor, ne murdăresc și ne deturnează energia și interesul de la lucruri cu mult mai importante și chiar mai plăcute! Motiv pentru care, aș vrea ca în numai câteva cuvinte să schimb registrul ultimelor postări și să vă povestesc foarte pe scurt ce altceva am mai făcut.
   Așadar, am luat la citit o cărticică intitulată INSIDE OUT, semnată de (nu sunt convins că și scrisă) Nick Mason: pentru cine nu știe, acest Nicu Zidaru este nimeni altul decât bateristul (toboșarul dacă preferați) celebrei formații Pink Floyd.
   Cartea, scrisă englezește, cu mult umor caracteristic lor, adică sec și subtil, nu aduce cine știe ce informații care să dărâme cerul, cel puțin nu ascultătorilor împătimiți al britanicilor! În schimb, varianta ei românească s-a „bucurat” de o editare hilară, chiar penibilă aș spune: traducerea urechistă, plină de cacofonii, este completată de o lipsă acută de împărțiri ale cuvintelor în silabe, astfel că sutele de pagini ale cărții, ar fi putut fi publicate pe cel mult 75% din hârtia folosită (SALVAȚI PĂDUREA! - am glumit ...)!
   Însă ... ce mi-a adus bun această terfeloagă încropită (parcă) de niște puști de liceu care nu sunt foarte buni prieteni cu calculatorul?
   Ce credeți?
   Mi-a adus în atenție The Alan Parsons Project
   Pentru cine nu știe, cu toate că nu cred să fie cineva atât de incult, Alan Parsons a fost inginerul de sunet al Beatles pentru vreo două albume, al Pink Floyd pentru (zice lumea) cel mai bun album al lor (The dark side of the moon) și, într-un final, propriul lui inginer de sunet!
   Dacă nu-l cunoașteți, dacă nu-i știți muzica, dacă nu l-ați ascultat niciodată (fiind mai puțin comercial), vă propun s-o faceți AICI!
   Merită mult mai mult decât să-l ascultați pe Ponta sau să vă pierdeți timpul cu agramații care-i scriu Escăi textele cu prunci: gândiți, nu fiți roboți!
   Parol!

   Ω

   P.S. Am glumit în legătură cu cunoștințele despre Alan Parsons: nici eu nu le aveam!

          Drept care, mulțumesc bunului meu prieten B, care mi l-a reamintit pe genialul muzician!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu