Faceți căutări pe acest blog

joi, 16 iunie 2016

Cu HH în groapa cu nămol

   Ca de obicei




   Și cu Elveția lucrurile au stat la fel: am încercat cu disperare să nu jucăm fotbal, am încercat cu disperare să-i împiedicăm pe ceilalți să joace fotbal, am încercat cu disperare să-i atragem în noroiul NOSTRU, acolo unde un hodorog habotnic (cu prescurtarea HH) pupă iconițe și crede că sportul rege nu a mai evoluat în ultima sută de ani!
   Păcat că are un lot în care se găsesc și altfel de jucători decât îi plac lui, păcat că are jucători puternici, luptători, răzbătători: păcat, pentru că respectivii nu sunt recomandați decât de modul în care joacă și nu de impresarii lor! Absolut penibilă echipa asta care joacă cum jucau înaintașii lor de pe vremea lui Angelo Niculescu în Mexic `70, adică la „temporizare”: sunt curios cât costă toată bătaia de joc numită naționala de fotbal a ROMÂNIEI!
   Despre joc, multe lucruri nu sunt de spus: albanezo - elvețienii, fără să știe foarte mult fotbal dar cu o idee clară despre ce vor, deși cu puține mijloace de exprimare sportivă s-au bazat pe o foarte bună pregătire fizică și ne-au înghesuit ca la Posada. Am avut mare noroc cu incoerența unui arbitru care n-a înțeles foarte clar directivele UEFA și care ne-a făcut un cadou mare cât un penalty, pentru că altfel ...
   Un singur lucru bun putem constata: i-am păcălit și pe ăștia și i-am atras în mocirla terenului inundat de HH!
PRIMA ECHIPĂ CU CAPUL PE UMERI ȘI CARE NU SE VA LĂSA PĂCĂLITĂ DE JOCUL NOSTRU, PRIMA ECHIPĂ CARE-ȘI VA VEDEA DE TREABĂ ȘI NU SE VA LĂSA ATRASĂ ÎN CURSA ANTIFOTBALULUI DE TIP HH
NE VA FACE DE RÂS!
IAR HH VA PLECA ACASĂ SUPĂRAT CĂ NOI NU-L ÎNȚELEGEM!
FEDERAȚIA VA ÎNCEPE „RECONSTRUCȚIA” ECHIPEI NAȚIONALE!
IMPRESARII ÎȘI VOR CĂUTA UN ALT FRAIER BUN DE PUS ANTRENOR!
      Îmi doresc foarte mult ca acea echipă ce ne va scoate fotbalul din cap să nu fie nici Germania și nici Spania, ci una pe măsura noastră, vreo Georgie ori vreo Islandă!

   Ω

   Penibilă prestație, penibilă formulă de echipă, penibil jocul bătrânesc, îmbâcsit și fără viitor: o echipă fără idei și fără personalitate!
   Scuze, am greșit: echipa este plină de idei pentru un teren de handbal, dacă o pui adică să joace pe semicerc, că altfel, între poarta adversă și propriul careu mare de 16, a fost absolut inexistentă!
   P.S. Pentru ce plătim putorile astea pline de fumuri în loc să dăm bani profesorilor? Sau medicilor? Nu credeți că după asemenea prestații ar trebui SĂ DEA BANI și nu să ia? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu