Faceți căutări pe acest blog

marți, 21 iunie 2016

PUIUL și GĂINILE

   Mai târziu


   Am făcut o pauză de la scrisul despre rușinea națională: dacă m-aș fi grăbit, aș fi început cu „v-am spus eu?” - așa că, vă rog să considerați că nu am spus nimic de genul ăsta și să vedem ce s-a întâmplat și, mai ales, ce se v-a întâmpla!
   Așadar, ce s-a întâmplat?
   A fost ceva extraordinar?
   A fost o întâmplare ieșită din comun?
   A fulgerat din senin?
   Nu, nimic din toate acestea nu s-a întâmplat ... s-a întâmplat că naționala de fotbal a României (a noastră?) a pierdut absolut normal, evident, rușinos și așteptat cu ... Albania! Ce a dus la această așteptată înfrângere? Răspunsul este simplu: noi toți știm că Albania nu mai este ce a fost pe vremea lui iordănescu sau Florea Dumitrache, doar antrenorul naționalei a aflat abia în timpul meciului! Mai aflăm că de vină sunt organizatorii, care au dat peste cap programul somnului de frumusețe al fotbaliștilor, forțându-i să cineze la ora 22:00 și chiar mai târziu, selecționerul uitând să ne povestească cum se simt jucătorii după o noapte de manele dansate pe mese, după cluburi, beții ori cazinouri! Este interesant că gângavul fizic zis tătărușanu nu are nici o vină că a mâncat două meciuri (în ochii puiului).
   Am văzut de fapt cum se răstoarnă normalul, adică am avut ocazia să vedem cum PUIUL a băgat pe teren GĂINILE: și ce găini plouate ...

   Probabil că iordănescu nu este vinovat ... nici tătărușanu ... nici hoban ... nici ... nici ...
   Bănuiesc că nici Bourleanu nu este vinovat, nici alegerea de a modifica „tehnicul” naționalei în ultima clipă ...
   Sunt convins că nici găinile mai sus pomenite nu sunt vinovate, adică ele, găinile, au vrut ... dar ceilalți nu i-au lăsat!
   În final, sunt doar doi mari vinovați: primul vinovat este jucătorul cu numărul „12” care nu a vrut să intre pe teren în locul jucătorilor obosiți de nopțile pierdute la cine târzii cu generalul Avicola; al doilea vinovat este unul de asemenea colectiv, adică toți „dușmanii care le poartă pică, da` n-au valoarea lor”, adică „francejii, ielvețienii și albanejii”, care ai draculul nu s-au dat la o parte să facă loc cuibului de găini proaste!
   Este?
   Este!

   Ω

   Eu, când fac un contract cu banca, îmi îndeplinesc toate obligațiunile, altfel mă ustură!
  Eu, dacă angajez un zugrav și nu-mi place cum lucrează, îl dau afară și nu-i dau nici un ban!
   Eu, când mă duc la mecanic cu mașina, nu plătesc nimic dacă respectivul nu-și face treaba ca la carte!

   PE GENERALUL aVICOLA ȘI BATERIA LUI DE GĂINI TUTE,
 DE CE TREBUIE SĂ-I PLĂTESC?
NU AR TREBUI SĂ DEA EI BANII ÎNAPOI?
 
   Ce va urma?
   Nimic, nu se va schimba nimic, scandalul acestei rușini va fi acoperit cu „onoarea” de a deschide europeanul ... și cam atât!
ADIO FOTBAL, SĂ RĂMÂI CU BINE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu