Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 iunie 2016

Domage ...

   Chiar dacă nu meritam ...
  


   ... am visat cu ochii deschiși până`n minutul 89: Franța ne-a fost la îndemână, dovedind încă odată că sistemul „otrăvit fântâni, pârjolit holde” poate da rezultate!
   Rezultate neașteptate chiar ...


   În sfârșit, ce-a fost a fost, mortul de la groapă nu se mai dezgroapă, așa că să vedem ce-am văzut: păi, am văzut o echipă de vedete debusolată că „nește nespălați” nu se „dă” la o parte, am văzut că întotdeauna grupul este mai puternic decât individul, am văzut că până și marii arbitri greșesc și știu să-și repare greșelile cu penalty-uri în compensare, adică am văzut că fotbalul rămâne același joc parșiv, cu nimic mai bun la Paris decât la București, deosebit doar prin numărul de zerouri agățate exagerat de coada câte unui analfabet practicant al acestui joc!
   Și DA, am mai văzut ceva ... am văzut grija unora de a nu-și strica freza!


   FOTBAL NU AM PREA VĂZUT!


   Și asta din cauza noastră care numai atât putem!
   Este totuși un lucru mare să fii conștient de cât poți și să-ți aduci adversarul în situația de a intra în confuzia jocului tău de Poli Timișoara - Rulmentul Bârlad! 
   Așadar, în concluzie, păcat, mare păcat: nimic nu este încă pierdut și, ar trebui să le mulțumim jucătorilor pentru faptul că deși au fost la un pas, totuși nu ne-au făcut de râs!


   Ω
ALLEZ LES JAUNES?
BIEN SUR!
ALLEZ, ALLEZ, ALLEZ ...


  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu