Faceți căutări pe acest blog

joi, 14 iunie 2018

Să căscăm cu spor

   A început și mondialul de fotbal.
   Este discutabilă organizarea lui de către ruși, dar nu avem ce face: așadar, a început. 
   La tvR!

   Înainte de toate, să spunem că a început cu o festivitate de deschidere (personal, niciodată nu m-am dat în vânt după năzbâtiile astea, dar mulți se uită), festivitate pe care tvr-ul a întrerupt-o pentru vreo zece minute pentru un fel de publicitate la ... campionatul mondial! 
   Ciudat ...

   Meciul de deschidere, unul fără istoric, s-a jucat parcă între Rusia și Arabia Saudită. A fost interesant până la adormire, naivii saudiți opunându-se aș zice de formă rușilor care par a se găsi încă în stadiul de CCCP, totul pigmentat cu un arbitraj argentinian care a știut permanent cine trebuie să câștige dar nu și de ce! 
   Mi-e dor de Iașin și Blohin ...

   Am fi adormit din prima repriză dacă nu era comentatorul care ne-a făcut să nu ne mai fie dor de blonda de serviciu (a propos, fotbal nu comentează?): atâtea nonsensuri, tâmpenii și prostii nu am mai auzit de la meciurile de pe proTV.
   Pe lângă deja banala „a avea posesia” și „a-și dubla avantajul” (mai ales când este raportat la ... zero), dumnealui cum l-o chema ne-a inundat cu informații extrem de interesante despre preferințele muzicale ale unor jucători, despre tot felul de chestii stupide și insipide, inclusiv comparația loturilor pe baza valorii lor de transfer!
   Și totuși nu am adormit, chiar dacă și astea sunt vechi și tocite ... de ce? Pentru că acest geniu comentatoristic a venit cu o noutate pe care nu o puteam trece cu vederea:
„jucătorul XYZ a fost ... DEBUTAT de antrenorul ABC”!
   Tare, nu?
   Vasile a debutat-o pe Lenuța și a fost pedepsit pentru viol ...

   Ω

   Cât a fost scorul final? 
   Ei, vezi bine că nu știu, pentru că până la urmă, alături de spectatorii de pe bătrânul Lujniki, am adormit și eu: fiți convinși că a fost cât trebuia să fie, pentru că într-o grupă cu Arabia Saudită, Egipt și Uruaguay, CCCP trebuie musai și neapărat să treacă în faza următoare! Numai să nu joace dracul ăla de Salah, că doar antrenorul rușilor a început turneul mulțumindu-i părintelul Putin pentru ajutor ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu