Faceți căutări pe acest blog

luni, 7 octombrie 2019

De sus sau de jos? (AUDIO)

   Un candidat oarecare la președenție, un diaconu mircea adică, ne povestește iar noi stăm și-l ascultăm, cum va conduce el România atunci când se va afla pe cea mai înaltă poziție în stat! Ne spune deci, că el este un om simplu, care s-a pensionat și nu mai are treabă cu actoria, că are grijă de gospodărie, că el, ca unul de-ai noștri, din popor, va ști să facă lucrurile cu totul altfel decât d`alde Iohannis care parcă prea este deasupra tuturor (sau se crede deasupra tuturor)! În concluzie, diaconu mircea ne cere votul în schimbul promisiunii de a fi și de a se purta ca unul dintre noi, ca unul cu o extracție foarte populară, dacă nu chiar de-a dreptul proletară! 
   Omul pare sincer și pentru asta trebuie să spun că îl apreciez!
   Omul pare sincer ... dar chiar este?
   Iar eu ... chiar îl apreciez?

   Sinceritatea mimată histrionic am mai văzut-o în multe filme în care a jucat Mircea Diaconu, filme în care l-am apreciat, chiar dacă unele au fost așa ... mai comuniste!
   Trecând de partea cu sinceritatea, care poate fi doar un alt rol, ce să apreciez la acest candidat? Promisiunea de a se purta ca mine ori ca alt român mediu? Promisiunea de a gândi ca mine ori ca alt român mediu? Promisiunea de a fi ca noi, românii medii? Dar am mai avut așa ceva, am avut un dej fost electrician la CFR, am avut un ceaușescu cârpaci pantofar pe la nu știu ce atelier obscur, am avut un iliescu cu nostalgia crapului la carton dar școlit de partid tocmai la Moscova, o avem pe țața veorica, fată simplă, de-a noastră, din popor ... și nu numai pe ei, am avut zăroni și avem daei, am avut d`alde ciorbea și mitrea de la sindicate, am tot avut de-ai noștri, din popor, de jos, avem un iordache cu degetele mijlocii active, avem un rădulescu care și-ar impune voința politică cu mitraliera, am avut și avem tot felul de extrași din scursurile mahalalelor dar ne lipsesc liicenii și pleșii și șorii, ne lipsesc oamenii bine crescuți, corect educați, ne lipsesc și teamă-mi este că ne vor lipsi oamenii de bun simț și de bun gust ...
   Încă unul de-al nostru, de jos, din popor: dar nu ne-a ajuns ce am avut până acum, nu ne-a ieșit pe nas toată haznaua asta de sfertodocți pseudo educați la FF?

   Ω

   Așadar ... să-l votez pe diaconu mircea?
   În nici un caz!
   Poate dacă ar fi avut în spate un Nae Caranfil ... dar atunci ar fi fost Mircea Diaconu și nu și-ar fi închipuit că ne poate păcăli atât de ușor și sigur ar fi făcut un rol mai bun decât prostiuța de acum! 
    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu