Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 9 octombrie 2019

Vând trotuar: rog seriozitate! (AUDIO)

   În zona în care locuiesc, primarul se laudă de zor cu promisiunile promise și respectate: bravo lui, a făcut câteva chestii bune, multe nu prea și unele chiar de Doamne ferește dar ... numai cine nu muncește nu greșește, nu-i așa? Până aici, toate bune și frumoase, marmură pe străzi fără apă curentă și gunoiul cât casa: dacă asta îl mulțumește pe dumnealui și pe alegătorii care în baza promisiunilor electorale s-au lăsat pe mâna lui, cine sunt eu să mă opun?!?
   Dar ... de la o vreme, nu se mai poate circula prin orașul păstorit de domnia sa: a anulat o parte dintre locurile de parcare tradiționale (pe trotuare) și am considerat că a făcut bine, însă nu le-a înlocuit cu nimic! Acum se parchează pe aleile pe care pe vremuri abia intra o cucoană cu mașina: deja de câteva zile multe își cheamă soții să preia automobilul să-l strecoare pe sinuoasele cărări ale orașului cel plin de marmură! Interesant este că dacă unora le-a stricat cheful desființând parcările de pe trotuare, altora le-a închiriat câte o bucată de trotuar, s-o aibă neam de neamul lor, amin! De ce s-a procedat așa, nimeni nu știe! De ce au fost desființate locuri de parcare (repet, nu legale dar tradiționale) fără a fi înlocuite? 
   De ce, de ce, de ce: mai contează?
   Se pare că nu, din moment ce străzile au devenit impracticabile prin sufocare, din moment ce Waze arată roșu aproape toată ziua, din moment ce un drum de zece minute înainte vreme îl faci acum în trei zeci de minute, din moment ce domnul primar, din banii personali - sunt convins, și-a împânzit feuda cu banner-e auto laudative!

   Ω

   Același dom` primar m-a împroprietărit și pe mine cu o bucată de trotuar: mă gândeam să-mi fac o casă de vacanță acolo ori măcar o piscină dar, cum nu am bani, vând jumătate din acel trotuar și cu finanțarea astfel obținută îmi împlinesc visul: dar ce, primarul a făcut altfel?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu