Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 octombrie 2019

Vreau la pușcărie! (AUDIO)

   Da da, vreau la pușcărie!
   Un oarecare voiculescu (nu cred că ați auzit de el), dovedit hoț de sute de milioane de euro a făcut vreo trei anișori și a rămas cu averea, măzărică ot Constanța, face și el câțiva anișori și rămâne cu averea, dracnea voievodul Teleormanului, face și el vreo doi ori trei ani și, bineînțeles, rămâne cu averea, șmecherii teldrum-ului rămân cu averea, fiul lui dracnea rămâne cu averea, stadionul și echipa de fotbal, toți hoții mari politic sau economic rămân cu averile strânse prin furt, ciordire sau înșelăciune și plătesc cu numai câțiva ani de pușcărie la RAHOVA păstrându-și bine merci toată averea ilegal dobândită! 
   Nu mă interesează că statul se declară incapabil să își și să ne recupereze bunurile furate, nu mă interesează că totul este la bunăvoința unor funcționari, nu mă interesează că baba care vinde leuștean este luată cu mascații, mă interesează că 
LEGEA NU ESTE ACEEAȘI PENTRU TOȚI!
   Așadar, cât este anul de pușcărie?
   Că dacă mă uit la Felix voiculescu, un an face cam 40.000.000 €!
   Și în cazul ăsta, vreau și eu: și promit să las la jumătate din cât a luat numitul voiculescu dan!

   Ω

   Vi se pare exagerat?
   Dacă da, gândiți-vă de câte ori ați putut fenta o amendă de circulație sau de câte ori v-a iertat fiscul de datorii!
ȘI APOI ... MAI VORBIM!
   Însă ... dacă mă gândesc bine ... aș lăsa și la sfert ... 10.000.000 de € anul!

Un comentariu:

  1. Thіs is a good tip parfticularly to those new tto the blogosphere.
    Brief but very accurate info… Many thanks for sharіng this one.
    A mսst read post!

    RăspundețiȘtergere