Faceți căutări pe acest blog

luni, 14 octombrie 2019

MEA CULPA (AUDIO)

   Recunosc: m-am înșelat!
   Nici nu știți cât de mult mă bucur că m-am înșelat!
   Faptul că m-am înșelat mă sperie însă: ce știu oare parlamentarii, inclusiv cei pesede, dacă au dat chiar atât de tare cu maimuța de pământ?
   Așa că, după câteva clipe de bucurie, am început să-mi pun întrebări: ce va urma?
   Acum, că pavianul (sau pavianca) s-a dus, ce se va întâmpla în țară? 
   Ce va face un guvern minoritar? 
   Cum vor renunța mulți parlamentari la încă un an de mandat gras riscând să nu mai fie aleși pe baza simplului fapt că au fost pro pesede? 
   Greu, foarte greu ...

   De vineri au început deja consultările.
   Socotelile însă stau cam așa: un guvern tehnic minoritar cu un parlament pesedist ar repeta greșeala guvernului Cioloș: un guvern politic minoritar cu un parlament pesedist este de asemenea sortit eșecului - nu în sensul că ar cădea ci că ar fi legat de mâini și de picioare: un alt guvern pesede pare imposibil acum: un guvern majoritar pare de asemenea imposibil de format! Așadar, care este soluția?

   Pe de altă parte, este clar că victoria asupra pesede-ului și a țații veorica înseamnă sfârșitul adevărat al epocii dragnea dar vine prea repede: Klaus Iohannis a câștigat dar a câștigat prea devreme!
CU CINE SE MAI LUPTĂ ACUM PREȘEDINTELE? 
CU CINE?
   Cu Dan Barna pe care l-ar vrea aliat pentru guvernare?
   Cu diaconu mircea cel cu mâna întinsă, lipsit de orice mijloace și reprezentanți în secțiile de votare?
   Cu cataramă?
   Cu cine se mai poate lupta ACUM Klaus Iohannis?
   Cu bonta nu poate, pentru că acesta are acum alte ținte, așadar cu cine?
   Să rămână să lupte cu umbra sau la oglindă? Mă întreb pentru că asta nu este o luptă adevărată!

   Ω

   O părere (sfat ar fi prea mult) pentru viitorul guvern - populația este extrem de nemulțumită de mai toate problemele din țară, începând cu justiția, cu poliția și cu marea corupție ori drumurile și terminând cu primăriile, cu prețurile absurde care au golit majoritatea buzunarelor umplând numai câteva și golanii de la colțul străzii, ca să nu mai vorbim de rezultatele proaste ale echipei naționale de fotbal!
   ATENȚIE 
   Noul guvern nu va avea nici o clipă de răgaz!
   Noul guvern nu va fi crezut dacă se va ascunde după greaua moștenire! 
   Noul guvern va fi așteptat să producă rezultatele dorite ACUM și nu mâine!
   Noul guvern trebuie să se delimiteze net de pesede și să arate că poate!
   Noul guvern este obligat să funcționeze bine și repede!

ÎN CAZ CONTRAR NU NE MAI RĂMÂNE DECÂT SOLUȚIA REVOLUȚIEI!
ASTA PENTRU CĂ 
MEA CULPA, MEA CULPA 
DAR
VAE VICTIS!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu