Faceți căutări pe acest blog

vineri, 25 aprilie 2014

Bilanțul iepurașului sau de ce nu pot să vă dau foc !

   Ce ne-a adus urechilă ?


   Sărbătorile au trecut , acum așteptăm sfântul Întâi Mai , apoi mai vedem noi ce alt sfânt de făcut cumpărături , așa că este timpul să ne facem bilanțul ! Cu ce ne-am ales după vizita urecheatului ?
   Păi să vedem ...

   Eroinele în munca socială , fetele alea de și-au tocit toate hainele (nu doar coatele) învățând , au căpătat o mașinuță nouă , o căsuță , jucării din astea de cumpără câte un hoț mai vărstnic „păpușii” lui de 18 ani !
   Care-l iubește sincer ...

   Vărstnicii de mai sus , în așteptarea Celei Legate La Ochi și cu teama de ea , nu au rezistat și au mai pus lăbuța lor îmblănită , lăbuța lor de lup flămând , care pe un contract cu statul , care pe un contract cu statul ...

   Primarii , s-au ales doar cu mulțumirea consoartelor și rudelor ale căror firme (cu care ei nu au nici o treabă) curăță și înfrumusețează orașele ...

   Oamenii politici , fiind ei mai săraci și cu frică de cea mai sus pomenită , se mulțumesc fără contracte cu statul dar își împing soțiile în poziții eligibile pe lista pentru alegerile în parlamentul european ! Săracii de ei ... cât sacrificiu , să desparți de bună voie familiile unor oameni numai și numai pentru binele public ! Au râs de proasta aia mică , au râs de vadim , hai să vedem câți bani face exoftalmica soție a primului exoftalmic al țării și nepieptănata păcăliciului crinuț !

   Fotbaliștii , au primit și ei de la iepuraș mici cadouri , de mii și mii de euro : cei care nu și-au primit salariile , le vor încasa și , oricum vor câștiga mai bine decât răgușiții din tribune ...

   Dar noi , muncitorii acestei țări , susținătorii ei , ce am primit ?
   Păi , noi am primit prețuri mărite înainte de sărbători , prețuri care rămân așa , că se poate , am primit șuturi în koor de la toată lumea , am primit hăhăieli grotești , am primit reacții infantile de la un prim ministru care trăiește numai și numai ca să zică „dă marinari și dă uischi” , am primit ...

   Ω

   Și am mai primit ceva : un preț la benzină cu 70 de bani mai mare decât cu trei săptămâni în urmă ! Cei șapte cenți ai guvernului , sau transformat la pompă în 15 sau mai mulți !
   Cine ne apără ?
   Cine ne ajută ?
   Cu tristețe mi-am dat seama că „arzăv-ar focul” , din lipsă de bani rămâne o vorbă goală : după ultima scumpire a carburanților și a tuturor celorlalte bunuri din cascadă , nu mai am bani să cumpăr benzina necesară nici pentru mine , dar să vă mai dau și vouă foc !
    Până la alegeri , sper să iau un credit !
   Pentru nevoi naționale ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu