Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 30 aprilie 2014

Deja vu ?

    Cobră sau îmblânzitor ?


   Robertson , Murphy , Trump , O'Sullivan ...
   Pentru cei mai mulți , numele astea nu înseamnă nimic , pentru cei ce se cred cât de cât cunoscători în ale snooker-ului , aceleași nume înseamnă (oricare dintre ele) numele unui posibil campion mondial : din păcate , zeii au hotărât ca prin jocul sorților și al soartei , cei patru cavaleri ai ... mesei , să se întâlnească acum și nu mai târziu ! Drept care , Robertson luptă cu Trump , Murphy cu O'Sullivan : frumos , nimic de spus !
   Însă ...
   Însă , dacă Neil Robertson lasă impresia că ar fi „Automatul lui Kempelen” programat numai și numai la câștig , în celălalt meci am impresia că revăd jocul cu Joe Perry : Ronnie , se leagănă în fața victimei , se unduiește , cu răbdare , până în momentul în care aceasta (victima) devine o pradă ușoară , astfel că o mușcătură rapidă este suficientă pentru a pune capăt chinului ! Deodată , mă trezesc rupându-mă din hipnoticele-i mișcări și înțeleg : el nu este cobra veninoasă , el nu este periculoasa reptilă !
   Nu !
   Ceilalți încearcă să-și aroge acest drept și să muște definitiv și veninos !
   Drept care , golanul anglo sicilian a hotărât să intre în rolul îmblânzitorului : până acum , le cântă , iar ei , încântați și siguri de victorie , par a dansa în ritmul fluierului fermecat !

   Ω

   După jocul cu Perry , al cărui susținător mă declar , O'Sullivan îmi creează senzația de deja vu !
   Vom vedea ce ne mai arată vrăjitorul !  


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu