Faceți căutări pe acest blog

joi, 3 aprilie 2014

Scuze , erată , e ratată ...

  

   Mea culpa !


   Am priceput , în sfârșit , cum stă treaba cu hotărârile antipopulație luate de guvernul României !

   Din păcate , după ce ne-am plâns de atâtea ori , după ce l-am acuzat pe excelența sa , Primul Ministru român de atâtea și atâtea rele , am înțeles motivația acestor măsuri anti românești !

   Dacă am fi știut , am fi tăcut : probabil toți cei care se plâng de starea jalnică a națiunii , ar fi făcut ce fac eu acum , adică ar fi declarat că N-AU ȘTIUT , dar că acum știu , așa că își retrag toate acuzațiile aduse  Primului Ministru !

   Pe această cale , îl rugăm să ne scuze și îi promitem că pe viitor nu vom mai reacționa în nici un fel în legătură cu persoana excelenței sale !



NE CEREM SCUZE OFICIAL PENTRU TOATE ACUZAȚIILE ARUNCATE PRIMULUI MINISTRU AL ROMÂNIEI !
 
 
 
ANDREA SCHAECHTER
PRIMUL MINISTRU ÎN EXERCIȚIU AL ROMÂNIEI
 
   Ω
   Fiți vă rog sinceri , despre cine credeați că vorbim ?
   Despre boanta interfață de serviciu ?
   Nu vedeți că nici măsurile antipopulare , antinaționale și spoliatoare nu-i aparțin ?
   Ca să execuți fără crâcnire hotărârile FeMeIi ăsteia nu trebuie să fii vreo inteligență deosebită (se și vede) dar nici să-ți arogi toate privilegiile funcției nu ar fi necesar !
   Drept care , propunem ca în funcția pur decorativă ce o ocupă soțul europarlamentarului cu nume efeminat de cântăreț de operetă , să fie pus un câine dresat : ar executa fără crâcnire hotărârile altora și întreținerea lui ne-ar costa cu muuult mai puțin !
   Și în mod sigur , nici nu ar plagia : câinii se spală toți la fel !
 
  
  
   BRAVOS NAȚIUNE ! HALAL SĂ-ȚI FIE !
 
 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu