Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 26 aprilie 2014

Huligani din toate țările , uniți-vă !

   Geniu , talent sau plictiseală ?


   Am avut plăcerea unei descoperiri !
   Nu , v-aș minți dacă aș spune asta : am avut NEPLĂCEREA unei descoperiri !
   Mare neplăcere ...
   Am descoperit că unii oameni , îi condamnă pe alții la succes veșnic !
   Sau la fericire perpetuă !
   Sau la câștig fără sfârșit !
   Și asta nu se poate !
   Nu se poate !
   Și ar fi și anormal !
   Explicație : în partida Joe Perry - Ronnie O'Sullivan , Ronnie nu a jucat mai nimic , fiind o copie nereușită a talentului unic pe care îl cunoaștem ! Joe Perry în schimb , fără fițe , fără goange , fără plictisuri de vedetă și-a făcut jocul lui obișnuit , precis , calculat , fără a sparge norii : adică , Joe Perry , fără pretenția de a fi artist , a muncit ca un meșteșugar și până acum l-a cotonogit pe agasantul și (astăzi) anostul artist ! Nimic deosebit până aici , am mai văzut așa ceva ! Ce nu am văzut decât la noi , în est , am trăit să văd în sala faimosului Crucible Theatre din Sheffield : spectatori bucurându-se zgomotos la ratările lui
Perry , încurajându-l obsedant pe celălalt cu de acum faimosul „common Ronnie” ! 
   De necrezut , de neînchipuit : sunt și la ei oameni care se bucură la răul altuia ?
   Oameni care nu vor să vadă spectacolul ?
   Care sunt interesați decât ca cineva să câștige ?
   Nu contează cum ? Și cu ce mijloace ?
   Aș mai înțelege dacă au pariat pe unul anume , dar să se și manifeste atât de ordinar ?
   În Templul Snooker-ului Mondial ?
   Sunt uluit ! 

   Ω

   Unu - mă declar un susținător al lui Joe Perry : cum am mai spus , vulpea trebuie să aibă și ea șansa ei !
   Doi - dacă așa sunt cetățenii UK , de ce se mai tem de BULGARI și ROMÂNI ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu