Faceți căutări pe acest blog

marți, 28 februarie 2017

Nici prostia nu mai e ce-a fost!

   Am asistat la producerea unei greșeli absolut impardonabile, am asistat la o gafă monumentală, de proporții, am asistat la auto datul la gioale în cel mai penibil mod cu putință:
ORGANIZATORII AU ANUNȚAT CĂ CEL MAI BUN FILM AL ANULUI ESTE LALALAND, 
CÂȘTIGĂTORII AU URCAT PE SCENĂ ȘI AU ÎNCEPUT SĂ RECITE LITANIA MULȚUMIRILOR ADRESATE MAMEI, BUNICII, CÂINELUI, VECINULUI, ETC, ETC,
PENTRU CA DUPĂ UN MINUT, ACEIAȘI ORGANIZATORI SĂ ZICĂ STAI, STAI C-AM GREȘIT MĂ ȘI SĂ ANUNȚE CĂ PREMIUL SE DUCE LA MOONLIGHT!

   A fost o secvență demnă de o comedie mai bună decât toate tristețile prostuțe pe care ni le-au propus americanii anul acesta, a fost o încurcătură descurcată cu smuls hârtii din mână, a fost o prostie absolut odioasă! 
   Și pentru că teorie constipației nu vrea și nu poate să moară, hai să gândim și altfel: a fost cumva o luptă între evreii lui Lalaland cu negrii homosexuali (și puțin mahomedani) din Moonlight? Pentru că în cazul ăsta, americanii ne arată din nou că dacă ești tâmpit ești normal, dacă ești deștept ești ... minoritate!
  
   În sfârșit, un an slab, unul dintre acei ani în care este mai importantă „Zmeura de aur”, diferențele dintre câștigătorii ei și cei ai oscarurilor fiind de ordinul zecimalelor.

   Ω

   Vagabondul miliardar (scuzați litera modificată, se pronunță la fel!) poate râde satisfăcut pe seama mândrului și prea înțepatului Hollywood: amărâții au probleme cu deschiderea unor plicuri, adică nici de curieri sau cititori ai corespondenței nu-s buni, pe când el ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu