Faceți căutări pe acest blog

miercuri, 1 februarie 2017

Tâlhărie în miez de noapte!

Spânzurați-i de-s mișei,
De-s nebuni, la gard cu ei,
De-s ciocoi cu fumuri,
Dați-i celor lor de-un fel,
Câinilor din drumuri!

   Îmi pare rău că m-am apucat să modific un text clasic, dar am ales această formă de manifestare, mult mai elegantă decât varianta mai populară, care-mi sună fără să vreau în minte:
NI S-AU KKT ÎN CAP, ȘI-AU BĂTUT JOC DE NOI,
SĂ-I CĂLCĂM ÎN PICIOARE!

   Trebuie să ne calmăm, să ne limpezim mințile, să înțelegem că distrugerea gardului Palatului Victoria nu este o soluție ci o dorință a actualei puteri și să ne facem publice motivele pentru care nu suntem de acord cu hotărârile guvernului. Așadar ...
   Dincolo de ideile mai nebuloase privind pragurile de vinovăție, dincolo de obligația „bieților funcționari” de a lua șpaga în rate, dincolo de mafiotizarea statului român și transformarea lui în haite familiste care să jefuiască cetățeanul și bugetele locale sau naționale, dincolo de toate acestea, pe mine mă deranjează faptul că se încalcă principiul egalității cetățenilor în fața justiției! Spun asta, pentru că ultima dată când am comis un abuz în serviciu a fost atunci când ... când a fost?
NU A FOST NICIODATĂ, PENTRU CĂ EU NU SUNT BUGETAR,
NU SUNT FUNCȚIONAR PUBLIC!
   De ce nu se dau legi speciale care să „dezincrimineze” un strungar care rebutează o piesă și să-l scape de plata daunei produse?
   De ce nu sunt scutite gospodinele de spălat geamurile de sărbători?
   De ce sunt iertați brazii că sunt verzi ca legionarii?
   De ce nu se dă o lege care să-i scape pe elevii care copiază de nota unu (1)? Pardon, pe asta a dat-o abramburica androneasca în cazul plagiatelor oamenilor politici!

   Al doilea lucru pentru care sunt împotriva acestor modoficări, este acela care îmi spune mie că se încalcă principiul de drept care spune că
O LEGE NU POATE AVEA EFECT RETROACTIV
lucru pe care acum guvernul dragnea îl face din plin!

   Ω

   Așadar, soluția rămâne una singură: alegeri anticipate și revenirea la status quo-ul existent înaintea venirii hoților la putere!

LA ARME (POLITICE) CETĂȚENI!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu