Faceți căutări pe acest blog

vineri, 5 mai 2017

Regele a murit! Trăiască regele!

   S-a mai terminat un mondial de snooker: cel mai puternic turneu al acestui sport, cunoscut sub numele de campionat mondial.    
   Turneul, desfășurat pe mai mult de două săptămâni numai pentru tabloul principal, a încoronat pare-se definitiv un nou rege al jocului:
MARK SELBY!
   Să fim sinceri, dar Selby a dus jocul într-un nou stadiu de înțelegere, îl practică deja nu doar cu talent ci chiar cu metode științifice, sacrificând spectacolul ieftin scopului suprem al victoriei!
   Mark Selby, omul care abia a trecut de 30 de ani, are toate șansele să marcheze istoria snooker-ului mai puternic decât înaintașii săi Davis, Hendry sau Ronnie O`Sullivan: l-am văzut pe John Higgins înfrânt mental atunci când încă îl conducea confortabil, l-am văzut pe Ding deconcertat de rezistența, încăpățânarea și determinarea noului rege!

   Selby câștigă nu pentru că este cel mai bun jucător, ci pentru că este jucătorul cu cea mai mare putere de concentrare și cu cel mai mult calm: a meritat al treilea titlu și, am convingerea că nu va fi ultimul!  

   Ω

   Am așteptat special încheierea finalei și câteva zile după, tocmai pentru a nu scrie sub influența entuziasmului de moment: deși au trecut aceste zile, părerea nu mi s-a schimbat!
MARK SELBY A MERITAT VICTORIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu